*Nøtta* Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Nå har jeg bestillt gratis babypakker fra Rimi,Weleda,Apotek 1 og BAM,samt notert den der bleiebøtta som man kan få. Men finnes det flere steder de gir bort sånne pakker? Utrolig artig å få da! Koste meg glugg i hjel da jeg åpnet den fra Apotek1 herom dagen.
Puppen og lillemor Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 sjekk mammanett - de har en liste tror jeg
Spinella Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Liberoklubben, der får man en gavepakke med gratise greier
megogknotten Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 hvor langt er du på vei? ^ Får man den apotekpakken tidlig? vet at det er en liste på den derre gjerrigknark siden også, med pakker og stasj
*Nøtta* Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2010 Jeg er 23+3,bor på et litt lite sted så mulig det er derfor jeg fikk den apotekpakken såpass tidlig. Står vel på siden deres at man ikke får den før 3 mnder før termin.. Men skader ikke å spørre iallefall,neste gang du er på apoteket. Jeg har sjekket ut div sider nå og det er mye snacks å finne der ute.
vinter baby2010 Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 ahh takk for tipsene! visste ikke om alle disse sidene å gavepakkene:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå