Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til meg tror jeg nesten det er motsatt. Sist hadde jeg masse kynnere, men gikk i full jobb nesten til siste sukk. Nå er jeg hjemme, og har mye mindre kynnere. Foreløbig da:) Har jo 3.5 mnd igjen. Tror det lønner seg å roe ned kroppen ift kynnere.

Hvorfor er du hjemme nå da? Jeg føler ikke at kynnerne hemmer meg i jobben min. Sitter jo på kontor, og hvis jeg skal opp eller ned etasjene har jeg begynt å ta heisen. Kjedelig, for sist var jeg i så god form at jeg gikk 1 mil rask tur bare 3 uker før termin... Det kan jeg se laaaangt etter denne gangen, ja..

Jeg er ufør pga kronisk bekkenleddsyndrom/skade under forrige fødsel. Sist var jeg som sagt i jobb helt ut, 50% sykemeldt de siste 3 mnd pga bekkenløsning. Hadde en veldig stressende kontorjobb, og hadde masse kynnere. Men var ikke sykemeldt pga kynnerne altså:)

Ja likt her. Hadde en del kynnere forrige svangerskap, men disse var ikke vonde og hadde bare de siste månedene.

Denne gangen fikk jeg vonde kynnere allerede i uke 20. I samtale med jordmor fikk jeg vite at det var vanlig med mer kynnere andre gang (selvfølgelig ikke hos alle).

Jeg hadde kynnere helt fra uke 20 tror jeg sist gang, men var ikke før på slutten de kom ofte. MEN jeg fikk ALLTID masse kynnere etter sex... Faktisk så plagsomt at vi roet veldig ned de siste månedene...

Håper det ikke blir like ille denne gangen. Men veldig plagsomt er det jo ikke da heldigvis.

Annonse

Jepp, har hørt at det er vanlig med mer kynnere som 2.gangsgravid, og opplever det samme selv! Så lenge de ikke er noe særlig vonde gjør de meg ingenting, er jo bare livmora som driver styrketrening der inne;)

Hei =) Forrige sv.skap hadde jeg nesten ikke kynnere, men nå har jeg det ofte og hver dag. Det er tak i de også så ofte jeg må stoppe opp med det jeg gjør. Er som regel på jobb når jeg har de. Mistenker at de kommer da pga tunge løft og at jeg går/står i 8,5 time.. Legen min sa at jeg måte slappe av når jeg kan, men han ville ikke sykemelde meg. Er forresten 23+6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...