busta Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Er det noen som har tips til hvordan jeg skal få i sønnen min vann han er 7mnd:-)
Ronja&Odin Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 dattera mi nektet og drikke vann til hun var et år.. etter det drikker hun masse=) jeg kjøpte de saftgreiene fra 6 mnd og blandet ut med en del vann.. det drakk hun =) måtte bare gjøre det siden det var midt på sommeren og vannet kom fortere ut en in i munn
mamma og my Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Gi han i en tutkopp som han liker å drikke av, og gi han ofte uten at han må drikke veldig mye. Det holder med noen dråper slik at han blir kjent med smaken.
Kulepennen Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Min er snart 8 mnd og ikke noe særlig glad i vann. Får kun i han et par munnfuller til dagen. Men jeg gir ikke opp, og tilbyr han det til alle måltider. Håper han til slutt vil bli vandt til det. Han gir ikke utrykk for at han ikke liker det, mer at han bare ikke har lyst på. Gir han i hard drikkekopp (fra IKEA). Syns det er litt vanskelig sugeteknikk på de andre drikkekoppene med sånn gummiting inni. Gir han også rett fra glass. Og det er jo veldig gøy å drikke av Ikke gi opp, og fortsett og tilby vann til måltidene. Kansje det kan være lurt å gjøre en rutine ut av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå