Gå til innhold

er alle spark positive??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Glemte å si at babyen reagerer nok mye mer på det ytre enn det man tenker over. Feks hvis det blir mye liv når man spiller musikk, er det jo et tegn på at babyen liker det (forhåpentligvis), men hvis man stresser og krangler/er lei seg, og babyen blir urolig, kan det jo være et tegn på at den ikke liker seg så godt og at man som mamma burde slappe av. (Eller kanskje den vil muntre oss opp? Hvem vet..)

så bra.. da har veslejenta mi det ofte bra :) for her er det liv og røre rett som det er.. i natt våknet jeg av voldsomme romsteringer og spark :) LItt koselig, men kanskje litt tidlig å bli holdt våken om natta (24+5 i dag)!

Men takk for at du sjekket med jordmor.. :)

Hun sa også at når man kommer så langt at man skal følge litt med på at det er bevegelse der inne så teller alt som bevegelse. Det trenger ikke være direkte spark, bare man kjenner NOE.

Jeg er 18+1 og har kjent liv i litt over en uke. Jeg var ikke forberedt på at jeg skulle kjenne noe så tidlig, men det er jo så betryggende, og ikke minst koselig! :-))

I morgen skal vi på ul på Ullevål, så da får vi håpe h*n ligger sånn at vi ser om vi skal begynne å handle blått eller rosa.. ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...