Mamma til en<3 Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hei.. Kan du/dere se om jeg er/blir gravid nå? var på fylla i helga, sov hos 3 gutter på en hytte og vet jeg lå med han ene men husker nesten ingenting om trur kanskje det kan ha skjedd med 2 av de.. går ikke på p-piller eln pleier og være nøye med kondom men jeg var veldig full.. håper noen kan se på meg, ser gjerne igjen. født: 05.09.92
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Kristina ; Heisann.. Jeg kan ikke se noe gravidtet på deg ..Så dette går så bra så :;,) Håper alt er bra med deg Ps Jeg får opp at du får gode nyheter snart... Det kan være et brev,eller en etterlengdte tlf samtale... Du blir overraska og glad for nyheten... Kos deg videre, Klem
Mamma til en<3 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2010 Tusen takk for svar.. Håper virkelig du har rett.. for ingen av de vil ha noe med meg og gjøre engang.. :S Joda, jeg lever jeg.. hehe Håper alt er bra med deg også hm.. takk du også
Mamma til en<3 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2010 Hadde blittt glad om fler ville sett og som sagt jeg kan se tilbake Kunne du også sett på om jeg bare lå med en eller om jeg var så dum og lå med fler den kvelden? husker ingenting omtrent..:/ vet det er jeg som er dum som ikke stoppa med og drekke føre.. :S er utrolig viktig for meg og vite om det bare skjedde med en eller fler. så utrolig glad vis noen vil se på det for meg.. Hadde blitt utrolig takknemmelig, det er nesten viktigere for meg og vite akkurat nå, for vis jeg skulle vært gravid kan jeg jo uansett finne det ut. på forhånd tusen takk
Sanna28 Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Hei, Jeg har ikke følelse av at du er gravid. Kan du snakke med guttene og høre om de husker noe? Jeg tror de husker mer enn deg. Jeg er litt usikker på om du hadde sex med mer enn én... (Sånt har jeg aldri prøvd å se på før...) Da jeg leste overskriften din, dukket 3kant opp her... Men jeg er usikker på om du hadde samleie med en eller to... Jeg fikk et bilde av at dere våknet flere i samme seng... Kan det stemme? Jeg tror det var mest tilfeldig at dere sovnet i samme seng. (Kanskje det ikke var senger til alle der?) Vær forsiktig neste gang du er på hyttetur/på fest! Jeg tror du er veldig åpen for det alternative, og da tåler man lite alkohol!! (Dvs. man blir fort full! Man kan også bli full på en helt annen måte enn man har pleid å bli tidligere etc etc. Jeg blir nesten småbrisen av litt baileys i kaffen ) Lykke til Ps. Vær også obs i forhold til sykdommer etc. (Men det er du sikkert klar over også...!) Skal du begynne å studere til høsten? Jeg får opp at du kommer til å få en fin sensommer/høst. Jeg får opp at du kommer til å møte veldig mange nye mennesker - og et par gutter som kan være interessante for deg. Jeg får spesielt opp en gutt med mørkt hår. Han snakker dialekt. (jeg tror han er fra sør- eller vestlandet). Kos deg masse i sommer og gled deg til høsten!!!
Mamma til en<3 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2010 De svarer meg ikke og vil ikke ha noe med verken meg eller de andre dem traff føre ( i byen ) og gjøre.. og aner ikke grunnen.. okei.. hm.. :S Våkna i sammen med en av de.. de andre sov på et annet rom.. ja det skal jeg.. tusen takk Jeg går på et kurs med 8 gutter og 2 andre jenter hvor jeg så og si har gått til ferie frem til august. begynner igjen der da/jobbe. tusen takk, du også og TUSEN TAKK for at du så på meg og skrev så mye, det betyr mye.. er ganske frustrert etter det.. og si ifra om jeg skal se tilbake, ser ikke så mye på folk nå for tiden så mulig jeg ikke får så mye opp men kan prøve om du vil
Sanna28 Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Hei igjen Da tror jeg du bare hadde sex med han ene. Evt må det andre ha vært ganske så tidlig på kvelden. Jeg får ikke inn det i alle fall. Jeg leiter etter ei bok som jeg trenger til uka... Får du inn noe rundt den?? Hvis du ikke får inn noe så er det helt ok.
Mamma til en<3 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2010 Okei, men husker et lite glimt at jeg var på det andre soverommet med en av de andre og der lå genseren min dagen etter og husker han lukte døren.. :S men seff ikke sikkert det har skjedd no spess men.. Fikk opp bod/bad har du bod du kan ha lagt den på? eller et sted i nærheten av badet? Håper du finner den da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå