lyst på barn Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hei! Vi er et lesbisk par (20 & 23 år) som har tenkt å prøve å bli gravide. Har sett på nettet, på forskjellige sider og steder, men har liksom landet på Storkklinikk i Danmark. Er det noen lesbiske der ute som har noen erfaringer å dele med oss? Svar på mailadr: [email protected]
Musemor med tre søte små Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Hei Jeg har vært her en stund, og kan ikke huske jeg har sett noen her inne i deres situasjon, dessverre. Fult mulig det er noen inne på "ass. befruktning"-forumet for det er jo det dere må igjennom. Eventuelt på "Lesbisk/homofil"-forumet. Uansett, dere er hjertelig velkommen til å være her sammen med oss. Lykke til
Mikkemafian Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Inne på barnimagen.com er det et underforum som heter "donor egg/sæd". Der tror jeg du kommer til å finne noen med historier til deg...
Gjest Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Dersom det skulle vere lite aktivitet på foruma her, så vil eg tru de kanskje finner svar på nettforum for lesbiske og homofile (eks. gaysir). Søstra mi og kona fikk baby ved hjelp av dansk donor, men veit ikkje kva klinikk dei brukte. Dei er i allefall på gs, og der er sikkert andre som har gjort som dei. Så kanskje lurt å spørre der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå