Gå til innhold

Nr 2 på vei, 2 fedre og helt alene, men alikevel så vanvittig glad <3

Anbefalte innlegg

Kan ikje beskrive følelsen..

Sitter jo bare å sutrer av glede jo. Føle meg sterk å frisk og elsker den lille i magen min som jeg fikk vite i dag at var en gutt <3<3<3<3

Mann nr 2 har fått ein fot i rævå med god grunn, og kansje burde ting sett mørkt ut med tanke på å bli alene med to, men føler bare glede :D

Har en datter som jeg lever og ånder for, eg god jobb jeg trives i og en flott leilighet samt nesten helt ny bil.. alt er bra synes jeg, og jeg skal sannelig klare meg med mine to små!!!

Har heldigvis en god og snill familie å prate med, men er virkelig stolt av meg selv!!!

22år og live er fantastisk!!!!!

happyklem fra

Fortsetter under...

Gratulerer - dette klarer du helt fint Tempesta :) :) :)

Jeg er også alene og valgte å bruke anonym donor som far - og det er det beste jeg noen gang har gjort!!! <3 Er sjeleglad for at jeg valgte å sparke dusten som ikke ville ha flere barn og prøvde å overbevise meg om at ikke alle skal ha egne barn - men at jeg burde nøye meg med hans...!!!

Happyklem fra meg også :) :) :)

Gled deg masse. Som Sunshinebaby70 skriver, dette klarer du kjempe fint.

Jeg er alenemamma for dattera mi som er 9 år og ble gravid ved et uhell denne gangen og blir også alene med dette barnet. (Faren til barnet i magen er bare ustabil og vil ikke ha dette barnet) Jeg tok mitt valg med å beholde til tross for situasjonen og er glad for at jeg ikke tok abort.

Dette skal vi klare så fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...