Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest iliis
Skrevet

kan du være så snill å spå meg?

Jeg: 040788

Samboeren: 050585

Kreps å tyr:)

Når kommer vår etterlengtede spire? Ser du kjønn?

Håper veldig, veldig på svar!:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

ser at dere har prøvd så lenge på den spiren.

får opp at det er noe med egglederne dine..kan de va tette??

i såfall så får jeg opp at det er der problemet ligger desevrre,men jeg har og gode nyheter til deg hihi

jeg fpr opp en gutt og den gutten er så utrolig nydelig og han ligger så nært deg...jeg prøver å få opp når han vil sitte men er usikker..

det er en gynokolog med i bildet her som prøver å hjelper dere og ser du har fått noe som skal hjelpe...

føler litt graviditet rundt desember/januar men er usikker på om dere klarer dette selv eller får hjelp

uansett...gutten er der og han kommer til dere :)

masse lykke til

klem

kanskje du ork å stem?

www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland

www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4

takk for hjelpen :)

Gjest iliis
Skrevet

Åh, for en koselig lesning! Nesten tårer i øynene her!:))

Men myye av det du sier stemmer ja. Har en tett eggleder (men den andre er klokkeren) Jeg har fått noen tabletter som skal stimulere eggløsningen min. Har pcos også skjønner du.. Gynecologen mener at jeg har eggløsning, men jeg er litt for utålmodig. Vil ha noe som kan hjelpe meg nå. Vil ikke vente enda mere. Vi har prøvd i overkanten av to år. Gynecologen mener jeg vil bli gravid innen 2010. Så vi får se da. Håper, håååper virkelig det!! Så morsomt at du ser en nydelig gutt!:D Noen andre spådamer her inne så en jente. Så kanskje jeg får en av hver da? :))

Hadde vært drømmen!

Tusen, tuuusen takk for svar!! :)

Gjest iliis
Skrevet

Ja, det blir det:) Da har jeg stemt! Nydelige unger:)

Gjest iliis
Skrevet

:o jeg kom på en ting! Siden jeg skal begynne på stimulerende tabletter så øker jo sjangsen for flerlinger. Og siden du sier gutt og ander spådamer her inne har sagt jente. Kan det bli tvillinger da? Får du til å se det?

Fikk jeg pluttselig litt hjertebank her:p hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...