Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 "Svett" ut soppen i litt smør i en stekepanne, hell på litt fløte, litt hvitløk + salt og pepper la det tykne p åsvak varme
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 stek sopp, salt og pepper, ha på rømme, smak til...... mmmmmm!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Kjøp en pose soppsaus. ha i en boks fløte og en hel sopp pose med stekt sjampinjong.La dette koke tykt (putrekoke,ikke foss koke) Selvfølgelig bruker du meierismør og salt/pepper når du steker soppen.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 stek sopp med masse smør, tilsett et halvt beger creme fraiche, litt presset sitron, fersk dill, bittelitt sukker, salt og pepper. den smaker nyyyyyyyydelig.
Influences Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 ÅÅÅ ja:D stek masse sopp i smør, salt og pepper. hell en liten matfløte i en gryte, tilsett soppen, og en stor skje rømme(etterhvert). tilsett mer salt og pepper etter smak! la det småkoke i ca 10 min, kansje mer?.. *verdensbeste*
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 Skjær sopp i skiver, (ferske champignon sopp) f eks en halv pose Så bruner du dem lett i en panne,ha på litt krydder,og soyasaus.. Viktig at du steker soppen og ikke koker,altså ikke ha så mye sopp i panna av gangen.. Ha soppen over i en gryte.. Hell over en boks med matfløte,la dette småkoke i noen min..Til du ser at den blir tykk..Gjerne 8-10 min... Server .-- Beste sopp stuingen ever.. Velbekomme.. Ps,, Har en matblogg hvis noen sku ønske flere oppskrifter ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå