Gå til innhold

Er jeg helt tullete???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg begynt å kjøpe smokker, babytøy og babybøker å jeg er ikke engang gravid enda. Jeg å min samboer er i gang med å prøve med ikke klaffet enda,

Det er det at når jeg er på div butikker å ser en søt smokk eller noen helt nydelige sbodyer så klarer jeg ikke motstå, det er akkurat som jeg er i en transe, så det neste jeg vet er at jeg står med en pose babyting utenfor butikken.

Kjæresten min vet ikke om dette, jeg gjemmer vekk tingene.

Jeg har ikke kjøpt så mye, det er til at det akkuart får plass i nattbordsskuffen min.

Jeg går på lifeline gravid og jeg skal begynne å ta bidronning gele i neste uke. (utsolgt på helsekosten denne uka)

Er jeg den eneste som er sånn tru?, bør jeg oppsøke hjelp eller er dette "normalt" ?

Hilsen håpefull "mom to be" Soon.. <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Ville bare si at du langt i fra er alene om å være slik, for jeg kjenner meg veldig godt igjen =p

Kjøpte første lille babytingen allerede i oktober i fjor jeg =p

Ble jo gravid i desember, men mistet desverre... mendenne "kjøpetrangen" ble ikke akkurat noe mindre etter SA`en for å si det slik... :b har jo handlet noen bodyer, sokker og buksedresser og slikt i ettertid også.. er på en måte litt terapi for meg dette, for minner meg på at håpet er ikke ute selv om jeg har mistet 2 ganger. Og forhåpentligvis en gang får jeg et lite nurk som kan bruke disse søte tingene jeg har kjøpt : )

Så som sagt, du er virkelig ikke alene om å gjøre slikt :-)

Håper nå uansett at det klaffer for deg snart!! :)

Skrevet

Hei da er vi nok veldig tullete begge to =)

Du er i hvertfall ikke alene. har vel kjøpt en 4 bodyer jeg. Men prøver å si til emg selv at det vil finnes søte og tøffe baby klær den gang vi og blir gravide.

Men er jo kanskje greit å prate med en venninna eller noen her på din baby/bli gravid. Greit å dele frustrasjon og følelser=)

Lykke til videre=)

Klem fra en annen tulle som også håper å bli mamma snart:) <3

Skrevet

Takk til dere begge :-)

Ble litt lettet når jeg leste det dere har skrevet,

Det som er at jeg har ingen vennine å prate med slike ting som, jeg er på en måte venneløs, :,-(

hadde ei BESTEVENNINE i 20 år, som så traff hun en gutt å da ville hu ikke vite av meg lengere.

Håper virkelig det klaffer for oss alle her inne snart :-)

Skrevet

Huff, så trist da! Det er ikke greit når en ikke har noen å lufte tankene med. Da er det jo greit å bruke forumet her:)

Forøvrig synes jeg man skal ha lov til å glede seg litt, jeg. Det å få lov til å oppleve å gå gravid å få barn er veldig stort. Så at du har handlet litt synes jeg ikke er rart i det hele tatt - du har jo noe stort å se fram til forhåpentligvis.

Ønsker deg masse lykke til, skal se spiren sitter snart:) Kanskje det klaffer for oss begge to snart:)

Klem

Skrevet

Jaja, da har jeg vært ute igjen da...

Kom hjem med en helt nydelig babyteppe å 2 kjempesøte luer som det står i love mim og i love dad på.

Var akkurat som en liten trøst for meg, på en litt rar måte liksom.

Det er godt å vite at jeg ikker er alene om å kjøpe litt småting selv om ikke det er noe i magen enda, selv om vi er prøver.

Når jeg er ute å handler går jeg ikke åser etter babytøy, sånn som i dag f.eks så skulle jeg handler noe til meg selv, men fant da disse tingene til babyn isteden. Trøstet meg liksom litt med det da, akkurat som å si, Du får nok snart bruk for det, fortere enn du turu. :-)

Har begynt å kjenne det følelses messig å nå, ser jeg gravide kvinner på byen el bitte små knøtt i armene på sin mor er det nesten så jeg må gråte, vet jeg ikker er alene akkurat der, har lest om kvinner som slitet med det samme.

Så til alle som vet hvordan jeg har det.....

Det blir vår tur også :-)

Babystøv å lykkeønskninger til oss alle <3

Skrevet

Tenkte jeg skulle si at jeg sjønner hva du mener. jeg har heller ikke så mange venner å lufte tankene til. så sjønner godt va du mener:)

Som stine sier så er jeg enig i at det er en form for terapi =)

huff jeg er et vrak fortiden så ble ikke så mye glede i det jeg sier her er nemlig alt for trett til at jeg fungerer kanskje du får et bedre svar fra meg i morgen :)

Skrevet

-heisann:)

jeg har da handlet klær å sko til "min framtidige" baby i mange år;)

ser en kjole i det landet,og en t-skjorte i et annet land:) og litt på salg her å der,hehe,som jeg bare "må" ha:) jeg har også gitt noen sko til tanteungen min på 1 år og sagt "de skal jeg ha tilbake når de er for små,de skal min baby ha nemlig". (selv om ingen vet at vi prøver,vil heller at selve graviditeten skal komme som en overraskelse)

Skjønner trangen for å handle inn,man går jo å venter og håper...

kjenner selv jeg blir litt små misunnelig når andre forteller at de er gravide.. håper det blir vår tur snart jenter! :D

lykke til!!

Hannah_84 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...