Gå til innhold

Pakket fødebagen i dag ;-)

snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager til termin og i kveld har jeg pakket fødebagen. Ikke fordi jeg tror det skjer noe med det første, men fordi det sikkert er greit å pakket truser og joggis til meg selv og noen boddyer til sprell før det braker løs.

Mannen er syk som dagen, så det blir dårlig med modnings-sex, men får akupunktur og håper det gir en ok fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til Snøfilla...på vei mot det store mirakelet!

jeg hadde en stooooor bag...men brukte lite av innholdet :-D

Skrevet

Lykke til Snøfilla :)

Du har en stor opplevelse foran deg nå :) :) :)

Skrevet

lykke til !!!!:) tenk at du har kommet hin hen.....fantastisk at dere snart får møte lille i magen.....jeg har sikkert en hel koffert med når dagen kommer....travel light tror jeg det er noe som heter hehehehe:)

klem

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg og har så smått begynt med den, men har stort sett en liste ved siden av med hva som må passes med der og da :)

Ja tenk at nå er det ikke lenge igjen. Skal på CTG og UL selv i dag jeg og er spent på hva de sier da.

Skrevet

Ønsker deg virkelig masse masse lykke til, måtte du få en fin opplevelse:)

Klem fra meg

Skrevet

Ja, det er vel på tide nå!! Jeg har hatt min ferdig fra uke 35, klok av skade :-) Tror du kommer til å føde før meg ihvertfall, for her er det ikke mye som skjer! Masse lykke til - spent på å høre news :-)

Skrevet

Dette blir spennende,Snøfilla! Jeg pakket forrige uke, i tilfelle rottefelle.Men det går nok over termin som sist...

Og god bedring til mannen!

J skal ha aku time til modning denne uka.Det er 4. timen jeg har hatt.Har 1 i uka.

Har skrevet et kort notis/ark til jordmor at j ønsker primært nåler og lystgass til smertelindring.Og varmebad under riene.

Men...får uansett se hvordan ting utvikler seg!

Tips til alle pakkere: ta med eget mykt toalettpapir samt hårføner til å tørke seg etter toalettbesøk o.l.

I tilfelle man må sy og man blir sår og øm.Believe me, auuuuuu!

BC, lykke til på UL idag :-)

Skrevet

Så koselig, snart et mirakel hos dere. Masse lykkeønskninger

Skrevet

Masse lykke til snøfilla, snart får du endelig hilse på lille sprell:-) :-)

Mange klemmer

Skrevet

Så koselig! :) Ikke lenge igjen du nå, så fort det har gått... :)

Jeg har selv pakket en god del, men er ikke ferdig. Jeg har 2 mnd igjen da :) He, he.. Liker å være tidlig ute.

Men når er det greit å starte med modningsakupunktur da?

Skrevet

Lykke til og satsar alt på ein kjapp og grei fødsel;) Skal sjå du slår meg - eg bikkar veke 41 i dag og kjenner at det byrjer dra litt VEL ut no...

Lykke til og hold oss oppdaterte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...