Gå til innhold

Skal - skal ikke .... ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt regelmessige sykluser, på 28 dager. Unntatt et par kortere etter SA`en jeg hadde i februar. men nå sitter jeg da her på selveste IKM dagen og ingen TR har meldt sin ankomst..(!)

Hadde bittelitt lysebrun/lyserosa utflod i gårkveld og i morges, men det er alt... mensmurringene er også borte vekke nå.. (rart!) så nå får jeg jo håp såklart.

Har ikke tatt test siden torsdag i forrige uke, som var neg. Men fikk jo pos test forrige mandag etterfulgt av 3 neg, så skjønner lite..

å at TR ikke har kommet enda gjør meg jo enda mer forvirret...

Bruker aldri å ha slik utflod før TR kommer heller, så dette er nytt..

Hadde jo lyserosa utflod lørdagen for snaaaart halvannen uke siden (6 dager etter EL) som kunne ha vært festeblødning..

har også noen symptomer som jeg har antatt ikke har vært noenting spesielt.. for kan ha de ellers også=p

Men hva tror dere? Er det håp? Vurderer å ta en test i morgen tidlig, men er jo redd for å bli skuffa.... hva ville dere gjort?

Blir hæppihæppi for mange svar! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spiller dessverre liten rolle hva vi tror, det endrer uansett ingenting. Men, så lenge tanta holder seg unna er det lov å håpe. Ta en test!

Jeg ønsker deg lykke til!!

Skrevet

Nei, det er nå sant det da.. men synes uansett det er litt kjekt å rådføre seg litt med andre i forskjellige sammenhenger, slik som nå..

Få synspunkter, tips, råd og evt erfaringer fra andre..

men takk så mye for det.

Skrevet

Var slik med meg sist gravditet, så håp det er det :-) Jeg ventet til TR hadde latt vente på seg i 6 dager, så da var jeg ganske sikker på at jeg var gravid pga symptomene før jeg tok den, men jeg fikk sjokk uansett (ikke planlagt), tok ny test midt på dagen da jeg kom fra jobb, fremdeles positiv.

Hadde ventet til det går enda noen dager jeg, ha is i magen, så tar du en test :-) Kjenn på kroppen din:-) E

Er du slik som jeg er nå så kanskje det ligger så i psyken at du virkelig ønsker å bli gravid at TR ikke kommer før jeg tar test....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...