babygal87 Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Når klarte du å få inn hjertelyden til babyen? Da mener jeg med disse dopplerne du bruker hjemme, ikke hos jordmor.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 besøk fra andre trim men tenkte jeg kunne svare deg:) mitt 1 trim var en thriller uten sidestykke og denne hjemme doppleren vard en som holdt hodet mitt sånn noenlunde på plass...man overdriver ikke bruken men god å ha når man blir overengstelig.... vel jeg fant ihvrtfall hjertelyden hjemme fra uke 10....utrolig betryggende...men veldig mange finner den ikke så tidlig så du ikke blir redd for det...hadde ikke tenkt å prøve egentlig før uke 12 m klarte ikke la være hehe;)er en grunn til at jm og lege venter enda lengre enn det også før de begynner å lete......så ikke fortvil om du ikke skulle finne den så tidlihg som uke 10....er nok mer normalt å ikke finne den da enn å finne den tror jeg..... lykke til videre!
Halaine89 Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Jeg fant også hjertelyd for første gang når jeg var 10+4. Det som hjalp meg var at jeg sjekket etter hjertelyd før jeg gikk på toalettet om morgenen - sjekket altså med full blære, slik man må gjøre på ultralyd Fant hjertelyden sånn på dagen (uten full blære) ikke før jeg var 13+4, så full blære fungerte godt for min del Men det er veldig vanskelig å finne hjertet i begynnelsen, også mister man lyden nesten rett etter man har funnet den Men utrolig spennende og fantastiske sekunder
babygal87 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2010 takk for svar! Er nok en stund til jeg får høre hjertelyden til lille nurker. Er bare i 5.uke ennå. Hvor kjøpte dere doppleren deres?
januarbaby + novemberspire Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg prøvde doppler for første gang i dag, er 10+5. På den samme plassen fikk jeg inn puls på 153, 154 og 160 men ble borte etter to sekunder. Kan det være babyens hjertelyd montro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå