Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal vi på ultralyd, å herregud så spent jeg er! Gleder meg så utrolig mye! Var på en tidlig UL i begynnelsen av april, men det er nå man virkelig ser at det er et lite nydelig menneske der :)

Er veldig spent på at alt er som det skal, og at gullet vårt har det bra.

Er også veldig spent på kjønnet! Har en liten gullklump fra før, og en liten gullklump til er like velkommen, men det hadde vært utrolig stas med ei lita snelle :) Det er utrolig mange gutter i familien vår og lite med jenter, så det hadde vært kjekt :)

Har sett litt på den kinesiske-fødselskalenderen! Der står det at hvis barnet ble unnfanget i februar og termin i nov når mor er 24 år vil det bli jente.

Den lille ble unnfanget i februar, har termin i nov, men jeg ble ik 24 før i mai! Det er jo bare 1 1/2 mnd forskjell ;)

Dere skjønner, jeg er så spent!! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt:-) Har UL om en og en halv uke! Jeg gleder meg så utrolig til å se det lille nurket som sparker meg her og der i magen:-)

Masse lykke til:-)

Og så får du holde oss oppdatert på om det er gullklump eller snelle du har i magen:-)

Skrevet

Takk for det :)

Jeg skal holde dere oppdatert! :)

Lykke til du også ;):)

Skrevet

Lykke til!!!

Hold oss oppdatert ;-)

Skrevet

En liten guttebass til :) :) Jeg er så utrolig glad <3

Jeg syntes at det hadde vært utrolig stas med en liten jente, men herregud hvor glad jeg ble når jeg såg at det var en gutt :)

Herlig! Det var så godt at alt sto bra til med den lille, det rant gledestårer :) :)

Så da er det bare og finne guttenavn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...