Gå til innhold

Nutrilett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit om man kan bruke dette under sv.skap?

Overhode ikke for og gå ned i vekt, men jeg er sinnsykt uvel, kaster opp og får i meg altfor lite mat...føler jeg...

Så er det noen som veit om man kan f.eks erstatte frokost eller lunch med en nutrilett shake ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Hvis alternativeter er at du ikke får i deg noe som helst så skulle jeg tro det er bedre enn ingenting. Jeg spiste en periode på disse sjokoladene fordi det var det eneste som "satt". Fikk beskjed av legen at det gikk helt fint så lenge det ikke erstatter mat helt. Du kan jo da feks. bare drikke litt mer enn det som er anbefalt for slankere så får du ihvertfall ikke for lite næring..

Håper kvalmen gir seg snart for oss begge. Er i dag akkurat 15 uker og er litt mindre kvalm, men går det for lenge uten mat så...

Lykke til!

Skrevet

Hvis du ikke klarer å holde på maten må du snakke med legen din!

Nutrilett shake er en måltidserstatter for de som ønsker å gå ned i vekt. For de som ikke kan holde på "vanlig" mat finnes det andre alternativer med mer riktig næringsinnhold i forhold til at du er gravid og trenger ekstra, ikke mindre, næring.

Skrevet

På lørdag måte jeg jobbe uforutsett og rasket med meg en NutriSlim- "sjokolade" for å være sikker på at jeg skulle få i meg noe...spiste ca halve og da leste jeg på den at ammende, gravide og folk med spiseforstyrrelser ikke ble anbefalt å spise dem, men regner med at det er fordi man anbefaler disse gruppene å få i seg "rikitge" næringsmidler, istedenfor erstatninger. Ikke fordi "sjokoladene" er direkte FARLIGE. Tror jeg da..og håper det, for jeg spiste hele, jeg :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...