Gå til innhold

Trenger svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er mamma til en gutt på 4,5 mnd.

Jeg har to ganger etter fødel (første gang for 2 md siden og siste gang i dag) fått litt friskt blod på papiret etter å ha vært på do. Dette er fra underlivet - ikke baken.

Det er altså ikke mensturasjon. Var til gynekolog etter første episode, men alt så fint og normalt ut. Noen andre som opplever at det kommer litt blod uten at det er mensen som er i gang igjen? Har liksom trodd at det er den som kommer begge gangene, men det gir seg altså.

Litt små bekymret, og har ikke tid til å være det for å si det sånn. Må nye mammarollen uten bekymringer.

Håper på svar fra dere som har erfaringer me dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går du på p-pille/mini-pille? kan ofte få små blødninger av det. gjør jeg ihvertfall. :)

Skrevet

Har du fått mensen tilbake da? Jeg fikk litt sånne drypp - bare bittelitt blod før jeg fikk mensen tilbake. De første par gangene var det slik at papiret ble rødt, men ingenting i truse eller do i 1 dag, andre gang i to dager, tredje gang fikk jeg mensen men kortere enn normalt, fjerde gang fikk jeg normal mensen. Første gang jeg merket noe blod var ca 7 uker etter fødsel. Jeg får fortsatt mensen bare annenhver måned 7 måneder etter fødsel (en gang var det en måned imellom, neste to igjen).

Skrevet

Jeg opplevde det samme som deg etter fødsel denne gangen. Var hos gynokolog og fikk beskjed om at det var helt normalt. Det var mest sannsynlig rester av sårskorpen etter morkaka som kom. Noen ganger blir det igjen litt små rester som faller av senere fikk jeg beskjed om. Det siste som kom var ca 3mnd etter fødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...