HH81 Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Begynner å merke på kroppen at jeg er gravid. Har endel vondt i hodet, er trøtt hele tiden og litt småkvalm. Men ellers er formen bra Skal ikke klage, kunne uansett vært mye verre. Hvordan har du det?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 jeg er myye trøtt, og fryser konstant....men jeg har ikke vært kvalm, ikke hodepine elr svimmel, vet om de som ligger sprekk sjuk av kvalme i 3-4mnd...jeg takker alt for at jeg er så frisk og rask som jeg er =) det går ann å værra gravid når en faktisk kan nyte det =)
LengeSidenSist Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Jeg er iallefall kvalm, begynte uke 5, extremt fram til uke 8, nå er jeg ca uke 9+3 eller 13, vet ikke enda, men ikke extremt kvalm hele døgnet, svimmel og fryser veldig ganske plutselig på kvelden. Men, hodepine har jeg hatt gjennomgående mer eller mindre. Hvorfor er det slik? Er det blodtrykket?
♥ mai prinsesse ♥ Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har også endel vondt i hodet, men legen sier det ikke har med svangerskapet å gjøre, men det nekter jeg å tro på. for jeg var slik sist gang jeg var gravid men mistet det da... å litt småkvalm å vondt i magen men ellers er jeg vel bra jeg også. men er pussig for jeg fryser oftere enn før mens mannen min nesten svetter er nå 8 uker på vei denne gang...
mixii Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har vært kvalm så lenge æ har vært gravid, å nå æ æ i uke 14 + 6 å æ enda kvalm. Trøtt svimmel å hodepine. Men ser bare positivt på det Det kommer jo noe bra ut av det til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå