Villa Perlesukker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Hørte ei her inne ga noe som hadde med hvilken bryllupsdag det var. I samme tema. Var det papirbryllup så fikk mannen noe i papir osv Synes det var en flott tradisjon og blir jeg noen gang gift så skal jeg ta over den. Tror det var erteposen som kom med ideen men er ikke sikker 1 år: Papirbryllup 2 år: Bomullsbryllup 3 år: Lærbryllup 4 år: Blomster/Linbryllup 5 år: Trebryllup 6 år: Sukkerbryllup 7 år: Ullbryllup 8 år: Bronsebryllup 9 år: Pil/Keramikkbryllup 10 år: Tinnbryllup 11 år: Stålbryllup 12 år: Silkebryllup 13 år: Blonde/Kniplingbryllup 14 år: Elfenbensbryllup 15 år: Krystallbryllup 20 år: Porselenbryllup 25 år: Sølvbryllup 30 år: Perlebryllup 35 år: Korallbryllup 40 år: Rubinbryllup 45 år: Safirbryllup 50 år: Gullbryllup 55 år: Smaragdbryllup 60 år: Diamantbryllup 65 år: Kronjuvelbryllup 70 år: Jernbryllup 75 år: Atombryllup 80 år: Platinabryllup 90 år: Granittbryllup
Fire småtroll Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Jeg kjøpte en stor fin blomterbukett og satte på bordet før han kom hjem og lagde en av favorittrettene hans til middag. Han kom hjem med en stor bukett roser til meg så da ble det blomster på både stue- og spisebordet den uka Har ingen tadisjon for å gi hverandre noe mer enn en klem, litt god mat og ha en hyggelig samtale om hvor fine årene har vært, hehe. Men i år hadde vi 10 års bryllupsdag og da spanderte vi på oss barnevakt og 3 retters middag på en eksklusiv restaurant.
lure Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har kjøpt en stor ramme, med plass bak glasset. Der har jeg satt bryllupsbilde i midten, og så får han en bit av papir, bomull osv hvert år, som jeg fester rundt på paspaturet. Men det er vel like mye til oss begge da.
Arb.ledig husmor Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Vi tok opp bryllupskaka fra frysen, og åt restene av den (hadde en hel kake igjen av den). Ellers huske eg egentlig ikkje så mye av den dagen, for jeg var syk, hadde en 9 dagers baby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå