Gå til innhold

Badevekter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en pålitelig badevekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det finnes en pålitelig badevekt...

Skrevet

hehe... det var det da.

Clas Ohlson har en digital som er ganske grei.

Skrevet

aw nei hatt 2 badevekter før som har blitt humørsyk etter en liten stund, skulle gjerne vært uten men nyskjerrig på vekt i graviditeten

Skrevet

Hehehe, humørsyke badevekter? Tror nok det kommer mer ann på eieren jeg da ;) Humørsyk eier + mer ernæring/energi inntatt.. = høyere vekt!!! :P Selv har jeg en digital badevakt kjøpt fra Elkjøp, tror den kostet 199,- Husker ikke helt. Svart, helt lav, smal. Og den er helt presis ;) Du vet at du forøvrig kun skal veie deg om morgen, èn gang i uken??? Om kvelden har du mat og avfallsstoffer i kroppen, andre morgener kan være før du har hatt avfø., noe som tar lengre tid å fordøye, mer urin eller vann i kroppen, osv... Du kan forsåvidt også teste badevekta de da, kjøpe inn store pakker med hvetemel (eller andre matvarer som det står nøyaktig vekt på) og sette de oppå. Min vekt viser 2 kg når jeg har en 2kg-pakke med hvetemel på den!! Merket er forresten Wilfa :) Og, joda, den er humørsyk når jeg er humørsyk..! haha ;D

Skrevet

loool nei jeg er da ikke *kremt*humørsyk.

veide meg en dag annenhver uke :) på morgen, uten.....klær...

men når jeg nevnte humørsyk så mener jeg virkelig humørsyk, kunne gjerne gått opp et par kilo på 2 minutter :P hm wilfa , takk for tipset :)

Skrevet

Problemet deres er at dere helt sikkert har badevekten, vel på badet! Badet skal være konstruert slik at det heller mot sluk, og badevekter MÅ stå i vater, -ergo er de "humørsjuke"! Om badevekten står i vater skal den vise samme resultat hver gang.

Jeg har en billig digital fra jernia, funker helt greit.

Skrevet

hehehe, sånn å forstå altså :P Jaja.. Jo. Men jeg er hvertfall veldig fornøyd med Wilfa-vekten som jeg kjøpte på El-kjøp! :) Så får du sette den på et helt rett gulv, i vater ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...