IreneUtålmodig Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Noen som kan anbefale en pålitelig badevekt?
Hippomama Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 tror ikke det finnes en pålitelig badevekt...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 hehe... det var det da. Clas Ohlson har en digital som er ganske grei.
IreneUtålmodig Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2010 aw nei hatt 2 badevekter før som har blitt humørsyk etter en liten stund, skulle gjerne vært uten men nyskjerrig på vekt i graviditeten
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Hehehe, humørsyke badevekter? Tror nok det kommer mer ann på eieren jeg da Humørsyk eier + mer ernæring/energi inntatt.. = høyere vekt!!! Selv har jeg en digital badevakt kjøpt fra Elkjøp, tror den kostet 199,- Husker ikke helt. Svart, helt lav, smal. Og den er helt presis Du vet at du forøvrig kun skal veie deg om morgen, èn gang i uken??? Om kvelden har du mat og avfallsstoffer i kroppen, andre morgener kan være før du har hatt avfø., noe som tar lengre tid å fordøye, mer urin eller vann i kroppen, osv... Du kan forsåvidt også teste badevekta de da, kjøpe inn store pakker med hvetemel (eller andre matvarer som det står nøyaktig vekt på) og sette de oppå. Min vekt viser 2 kg når jeg har en 2kg-pakke med hvetemel på den!! Merket er forresten Wilfa Og, joda, den er humørsyk når jeg er humørsyk..! haha ;D
IreneUtålmodig Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2010 loool nei jeg er da ikke *kremt*humørsyk. veide meg en dag annenhver uke på morgen, uten.....klær... men når jeg nevnte humørsyk så mener jeg virkelig humørsyk, kunne gjerne gått opp et par kilo på 2 minutter hm wilfa , takk for tipset
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Problemet deres er at dere helt sikkert har badevekten, vel på badet! Badet skal være konstruert slik at det heller mot sluk, og badevekter MÅ stå i vater, -ergo er de "humørsjuke"! Om badevekten står i vater skal den vise samme resultat hver gang. Jeg har en billig digital fra jernia, funker helt greit.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 hehehe, sånn å forstå altså Jaja.. Jo. Men jeg er hvertfall veldig fornøyd med Wilfa-vekten som jeg kjøpte på El-kjøp! Så får du sette den på et helt rett gulv, i vater )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå