Gå til innhold

Snart 6 uker på vei, merker ingenting:-S Andre?

Anbefalte innlegg

Nesten så jeg lurer på om jeg i det hele tatt er gravid... men to tester viser positivt. Sist var jeg dritkvalm, men husker ikke helt når det begynte- men mener det begynte tidlig. Noen andre som er ca. her, og ikke kjenner noenting?

Fortsetter under...

eg er heller ikkje kvalm denne gangen.har to svangerskap tidlegare der eg måtte innlegges pga.mangel på næring.

men no er eg snart 7 uker og kjenner ingen verdens ting.synest faktisk at dette er ubehageleg(er redd for at eg kansje er "tom".)

er glad sef.for att eg kansje slepper unda denne gangen.men alikavel hadde det vert deili å få ein bekreftelse av og til på at "joda-du er gravid"

einaste er at eg tar veldig lett til tårene.er veldig emosjonell for tida.hehe

foresten?

-korleis kan ein endre nicket?

hilsen ei som forhåpentleg snart er 3 barnsmor c",)

Jeg er 5+0 i dag og merker heller ingenting annet enn svært ømme bryster...

Dette er min første så jeg vet ikke hva jeg skal forvente meg! Håper iallefall at jeg ikke blir kvalm, for jeg har ikke lyst til å avsløre meg selv på jobben. I såfall får jeg ta å skrive ut en resept på Afripan! Har allerede kjøpt inn salte kjeks og lagt dem klar i vesken sånn "in case" jeg skulle bli kvalm.

Heihei, titter innom fra 2 tri :-)

Ville bare si at jeg kjenner meg igjen i det å "savne" å kjenne noe, mest for å bli beroliget selv. Jeg også var sånn.....litt ut i uke 8, ble jeg hørt....

Det har vært et lite mareritt. Å være kvalm, svimmel, uggen og kaste opp HELE dagen gjennom og også være like kvalm selv om man kaster opp i ukesvis - er ikke noe å trakte etter!!!!

Det kommer til dere alle på en eller annen måte, nyt denne perioden før det kommer ;-) For noe kommer uansett.

Lykke til og velkommen etter på 2 tri!!

Annonse

Gjest LilleDina + 2englebarn

hei... er godt å lese at jeg ikke er alene her!

forige svangerskap, så var jeg kvalm 24/7 og kastet opp ca 4 ganger pr dag, tålte ingen lukt, sov hele dagen og veldig øme bryst.

nå er jeg 5+3 og er bare lettere kvalm fra morgenen av, små ømme bryst og fortere trøtt på kvelden.. er ikke rart man starter å lure.. men kjenner hvertfall stikk smerter fra livmora, husker det fra forgie gang, så den vokser da hvertfall normalt..

enda jeg er nervøs over de små tegnene på graviditet nå, så vil jeg nok til syvende og siste, heller ha det som nå, enn å henge over doen 6 timer til sammen på under en uke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...