Gå til innhold

fra venteliste i Porsgrunn til privat i Danmark!

Anbefalte innlegg

Vi har tatt en helomvending vi. Vi orker ikke denne ventetiden,... og selv om det er myyye dyrere privat og pluss opphold så tror jeg at det er danmark vi går for. Har snakket med maigaard i dag og vi skulle sende en mail ang vår situasjon og ettersende journalene våre,.... De har sommerferie der også,.. så kommer vel kanskje i gang i august/september?? klarer ikke vente lenger vi nå,.... MÅ komme i gang. Årene bare går synes jeg,...

Er det noen som erfaringer fra maigaard klinikken? eller noen andre klinikker i danmark?

Hvor lenge må man vente mellom hvert forsøk om man ikke klaffer??

Utålmodige meg;)

Fortsetter under...

Tenker de samme tankene som deg når det gjelder ventetid. Føler de offentlige klinikkene sløser med tiden vår. Det er da mer enn nok penger og ressurser i det offentlige til å få alle raskt unna. Vi skaffer da skattebetalere til landet.

Om jeg ikke er satt igang før 15 september reiser vi også til Maigaard klinikken. Har lest mye positivt om denne klinikken. De skal være veldig dyktige og gir god oppfølging og omsorg.

Lykke til

Vi vurderer også dette stedet hvis vi ikke lykkes i det offentlige og går over til det private. Håper du får noen tilbakemeldinger. Ellers så har de helt sikkert en hjemmeside man kan gå inn på ;-)

Har hørt mye bra om Maigaard. Har skrevet noe om CFC som ligger i København i en tråd litt lengre ned på lista.

På CFC koster det 36.000 d.kr for en 3-pk. Da har man scanning med i prisen. Assisted Hatching, nedfrysning av egg og medisiner o.l. kommer utenom. Ved fryseforsøk må man betale noen tusenlapper ekstra.

dette vet jeg mye om for jeg har vært på maigård etter hele 3 ivf og 4 fryseforsøk i det offentlige her. de tar 39 000 danske kroner for 3 behandlinger, da kommer medisiner i tillegg og det er dyrt..men de får du vel dekket alt over 15 000 kroner. maigård er liten, intim og koselig. De tilbyr samme type behandling som de andre privatklinikkene i dk, dvs de tilbyr assisted hatching til forskjell fra de norske som er forhindret fra dette pga norsk lov.

Ikke vet jeg hvorfor eller hva som skjedde, men etter altså tilsammen 7 negative forsøk ved det velrenommerte Rikshospitalet her i norge, så ble jeg altså gravid på første forsøk ved Maigård. Rikshospitalet vil nok si det er tilfeldig, mens jeg vet ikke om "tilleggsbehandlingen" de ga hadde noe å si. Jeg er iallefall dypt takknemlig for at det lyktes for meg - og jeg skal ha en liten datter om 6 uker :)

Annonse

Så langt kan jeg også bare anbefale Maygaard klinikk. Skal ditt i morgen for uttak på torsdag. Alt går raskt og ukomplisert. Og så har man likevel en kontakt med en norsk lege. Jeg har ikke tid til å vente pga min alder.

Man komme i gang på 21 dag i syklus med nesespray. Om det ikke klaffer, tror jeg er det bare neste syklus. Men, det står noen om dette også på websiden, tror jeg. Ellers send en e-post. De pleier å svare ganske raskt.

Lykke til!

Åhh, så heldig du er vindenn1 som går og venter på deres mirakel om enn 6 ukers tid. Lykke til og gratulerer fantastisk mye-

Ser du og mange med deg her inne på BIM er veldig fornøyd med valg av Maigård.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...