Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hun som viser sommerklær og bademote med ungene sine. Hvordan går det ann å se sånn ut etter å ha født tre unger på under fire år? Hun ser jo både fresh og flott ut, men er veldig slank. Hva spiser en så liten kropp i løpet av en dag? Jeg lurer oppriktig på det, den flate, flotte men bittelille magen, hva er det plass til nedi der? Hvordan ser menyen og måltidene ut? Føler jeg spiser ganske normale mengder mat, men er likevel str 40/42 med skikkelig bollemage. Jeg kommer aldri til å bli så mager som den jenta der, og har egentlig ikke noe ønske om det heller. Men om jeg fulgte hennes diett i noen måneder hadde jeg kanskje kommet ned i str 38 (hun er sikkert 34/36). Så dere andre som er så slanke, hva spiser dere i løpet av en dag?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Har ikke sett henne jeg da, men det er vel en grunn til at man kommer på forsiden av et blad. De tar vel neppe inn folk som legger på seg 20 kg i svangerskapet etc. Jeg spiser selv akkurat det jeg vil, spiser sjokolade hver dag, har født 3 barn og ser akkurat ut som jeg gjorde før. Flat mage og slank. Har lagt på meg maks 8 kg i hvert svangerskap. Litt mer sliten i ansiktet dog. Ikke rettferdig kanskje, men noen har bare raskere metabolisme enn andre.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Jeg er slank å spiser nok mer enn deg I dag har jeg hatt 3 stykker sukkse kake, 2 colabokser, 1 solo, en stor baguett med ost/skinke, stor porsjon kjøttkaker, halv grandiosa med dressing, nesten en hel stratos plate 200g, 1 yoghurt go morgen, en pinup is. Og nå skal smågodtet frem til filmen
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Har du hørt styling og photoshop? For det første har hun blitt dollet og stylet opp, garantert. Også er det ikke sjelden at de bruker photoshop for å få huden til å se glattere og strammere ut, og at formene blir litt mer proposjonerte. Også er det noen få som er så heldig å ha gener som gjør at man holder seg syslank uansett. JEg har inntrykk av at mødre som har mer enn 2 eller tre barn ofte er slanke. Mulig det er fordi de må være så aktiv, og kanskje ikke har tid til å sitte og kosespise.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har selv fire barn, sitter aldri rolig og lever et aktivt liv. Jeg la på meg ca 12 kilo i svangerskapene og gikk ned 12-14 kilo i løpet av en ukes tid etter hver fødsel. Jeg er 174 cm høy og før jeg fikk barn veide jeg 58 kilo og kunne spise akkurat hva jeg ville, vekten rikket seg ikke uansett. Men forbrenningen er overhodet ikke som før! Jeg kan overhodet ikke spise hva jeg vil lenger! Jeg veier 15-20 kilo mer enn jeg gjorde før jeg fikk barn! Har sjekket stoffskiftet og ingenting er galt. Alderen og svangerskapene har tydeligvis gjort noe med stoffskiftet mitt, og det må jeg jo finne en måte og leve med. Jeg har fått store barn og huden min trekker seg ikke så godt sammen desverre, så litt ekstra hud og bollemage må jeg nok bare leve med (men det er egentlig helt greit). Det jeg ikke klarer å finne er hvor mye mat (og snop) jeg kan spise nå som jeg ikke kan spise hva jeg vil lenger. Jeg må for første gang i mitt liv begrense inntaket mitt. Derfor lurer jeg på hva voksne kvinner som har født både 2,3 og 4 ganger spiser i løpet av en dag for å holde seg så slanke. Skjønner at det er individuelle forskjeller på forbrenning og forbruk, men om hun blir en naturlig str 34 kan kanskje jeg ha et håp om å blir str 38 med samme kosthold? Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå