Gå til innhold

Dere som vet kjønn:

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvilket kjønn er det, og hvordan er hjerte slagene?

Var hos legen i dag, og fikk høre hjerteslag for første gang :D

De lå på 160.

Så sier jeg av ren lettelse "da vet jeg ihvertfall at den lever!"

Så sier legen "ja, det gjør hun".

Har en gutt fra før, og han lå på 140.

Har det noen betydning? :P

Har en følelse av at det er jente denne gangen, akkurat den samme følelsen som da jeg fikk rett i at det var gutt sist :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente (sier iallefall ordinær ul) og hjerteslagene har vært 140, 145 og 148 når jeg har vært hos lege.

Skrevet

Hei, har fått beskjed om at vi får jente. Hjerteslagene ligger fra 146-150

Skrevet

Jeg har fått beskjed om at jeg får jente og hjerteslagene ligger mellom 140-150.

Skrevet

venter jente og hjerteslagene har liggi mellom 142 og 148... hun har våken da det var 148 og sov da det var 142 (såvidt jeg vet i allefall, det var ingen spark eller bevegelser jeg kunne kjenne da det var 142)

Skrevet

Hum, da syntes jeg nesten at 160 hørtes innmari mye ut! :P

Er 12+1, vet ikke om det har noe å si på hvor fort det går jeg :P

Skrevet

min 3d ul i uke 16, hjerte: 150, og fikk beskjed om jente :)

Skrevet

Dette med hjerteslag og kjønn er bare myte og oppspinn , men det er klart at det vil stemme for mange, da sjansen er 50 %.

Jeg vet ikke helt hva jeg har i magen akkurat nå, men jeg fikk en jente sist. Hun hadde hjerteslag på mellom 140 og 146 gjennom hele svangerskapet.

Skrevet

fekk gut sist, og han låg mel 145 - 150.

Skrevet

160 hjerteslag i uke 12 er helt normalt, selv lå jeg på 172 hjerteslag i denne perioden. snakket med legen på onsdag og fikk fortalt at dette var helt normalt... etter hvert som babyen vokser har hjerteslagene minket, ligger nå på 150 - 160 hjerteslag og er nå i uke 20.

Skrevet

Hjerteslagene til jenta i magen min har ligget på mellom 130 og 160. Legen sa at dette med hjerteslag og kjønn bare er myter. Jenter har riktignok ørlite granne høyere frekvens generelt, men for å kunne observere det må man ha veldig mye data, sa han.

Hvor fort hjertet slår kommer visst an på om babyen sover eller er aktiv, akkurat som hos oss.

Skrevet

Dessuten er det først nærmere termin at dette m hjerteslag kan si noe i det hele tatt ang kjønn, fordi tidligere i sv.skapet er det veeldig variabelt, avhengig av aktivitetsnivå og fosterets alder blant annet.

Hos meg har det vært slik:

1.jente; 130-140

2.jente; 150-160

Ikke mye å bli klok på mao;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...