Gå til innhold

SA nr 2 år 2010 :(

Lunapuna1985

Anbefalte innlegg

tidligere i år ble jeg gravid for første gang, hadde SA i februar, ca uke 7... Nå har det søren meg skjedd igjen, på samme tiden i svangerskapet.

Denne gangen har jeg fått tabletter for å drive det ut, de skal tas førstkommende onsdag.

Syne det hele er skikkelig vondt, spesielt psykisk. Har vært såpass naiv at jeg trodde at jeg aldri ville slite med dette.

Er så ufattelig redd for at det skal skje enda en gang.....

Fortsetter under...

Uff, så trist :( Skjønner godt hva du mener ang. det å engste seg for at det skal igjen. Jeg ble selv gravid i mars i år og vi gledet oss veldig til nr.3 som var ventet dagen etter min egen bursdag i desember, men slik gikk det ikke - i min 12.uke begynte jeg å blø og innvendig ultralyd viste at vår lille spire hadde sluttet å utvikle seg veldig, veldig tidlig i sv.skapet ;( Trodde ikke dette kom til å skje meg med to friske svangerskap bak meg og ingen liknende opplevelser, følte og føler meg ganske dum som trodde at jeg aldri kom til oppleve dette. 1 gang er ille, men jeg kan ikke tenke meg hvordan du må føle det som har opplevd dette to ganger på rad :( Uff!

Vi er nå i gang med ny prøverunde og jeg er liiiiivredd for at dette skal skje igjen, er skikkelig engstelig. Men, jeg håper spiren sitter fort og at det blir 2011-bebis på oss ettersom 2010 ikke skulle være året vi gikk fra 4 til 5. Det er faktisk veldig godt å ha dette forumet hvor en kan dele tanker og følelser med hverandre i den tunge tiden etter.

Jeg føler virkelig med deg, Lunapuna1985. Jeg håper vi alle her inne blir raskt gravide igjen og får en nydelig liten baby innen 2011.

STOR trøsteklem :)

Kjære Lunapuna1985! Så utrolige trist å lese at du måtte oppleve dette 2 ganger. Selv måtte jeg oppleve dette to ganger i fjor men jeg syntes det var mer vanskelig andre gangen en forrige gangen (jeg hadde også vært så naiv å tro at dette skulle aldri skje hos meg).

Jeg har ikke barn fra før, men nå er jeg gravid tredje gangen på omtrent et halvt år og har kommet over til 2. trim denne gangen, så ikke gi opp!! Dette er en veldig veldig vanskelig periode, men sannsynligheten for at du får et friskt barn er veldig stor dersom du har allerede blitt gravid to ganger !!!!!!!!

jeg ønsker deg lykke til videre! Dette er en tøff periode så husk at det er normalt å føle seg trist og lei og gråte !!

Sender det stort trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...