Mammadrømmen Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hei! Jeg og min kjære skal til Stork. Og har funnet ut at reise er noe som blir veldig dyrt, når man må reise på så kort "varsel". Noen som har noen peilig på om man kan ta danskebåten istedet for fly? Eller om det er noen andre billigere alternativer?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 kommer jo ann på hvor dere reiser fra. Jeg har tatt buss til og fra Oslo masse ganger. Det er veldig billig, men tar tid
Mammadrømmen Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2010 Vi bor ikke så langt fra Drammen, så å reise til Oslo er ikke noe stress! Hvor mye koster bussen da? Og hvor lang tid tar det? Er villig til å sitte noen timer ekstra jeg, om man sparer noen tusenlapper
Ugla er mamma! Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Det tar ca 9 timer hver vei. Noen ganger ha jeg tatt buss begge veier, andre ganger buss ned og fly hjem. Og det er mye å spare..koster ca 6-700 tur/retur. Litt øm i baken når man kommer frem, men jeg har vurdert det til å være verdt det. bare ta med mat og pute/teppe. (bussen stopper ikke) Jeg har tatt nattbussen til Swebus ned (2300) og dagbussen til gobybus tilbake (1345) og har bare informert klinikken om det. Da fikk jeg tid som passet overens med bussene. Om du skulle reist sånn i morgen ville du betalt under 600 per person
Mammadrømmen Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2010 Ah.. Så utrolig kjekt! Tusen takk for svar altså :) Tror nok dette blir høyt vurdert, er jo sykt mye penger å spare Nå ble jeg lettet i sjela mi Er det bare å møte opp da eller må man bestille plass på bussen? Er kanskje ikke så mange som drar på den måten, så vi kunne risikert at det ble fullt?
Ugla er mamma! Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Dere må bestille på nett, den ene bussen krever forhåndbestillig ihvertfall. Og bussene kan være fulle.. Forunderlig mye folk som reiser som dette... Men dere vet jo senest dagen før om dere tar el-test..det går fint det.. Når jeg dro til stork testet jeg sånn at jeg skulle klare rekke bestille g komme meg til bussen
Mammadrømmen Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2010 Okei. Det er litt greit å vite Spørs om ikke vi gjør det på den måten, noe så kjekt Om ikke vi er så uheldig at det er fullt når vi skal bestille da
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Norwegian har flybilletter for noen få hundrelapper.Så sjekk Norwegian fremfor Sas. Ryan Air flyr fra Rygge til Århus og prisene i juli ligger på rundt 50lappen og enkelte dager er billettprisen nede i utrolige 6 kr !!! Kanskje tungvint å reise fra Århus til København men for de som bruker klinikken i Århus er jo dette en glimrende mulighet til billig og rask reise fremfor mange timer på en buss.
LUKAS Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Har du reist med ryan air selv? Er det et greit selskap?
Mammadrømmen Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 23. juni 2010 Ja det blir nok litt tungvindt.. Har sett på norwegian og der er det jo vanligvis billig. Men når man skal bestille billetter for reise dagen etter, så blir det automatisk kjempe dyrt. Derfor jeg ser etter billigere løsninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå