Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg er ei jente på 22 1/2 år med ei datter på 2 1/2 år :)

Eg er enslig og alenemor på fulltid!

Har alltid drømt om to små, men etter eit par veldig vonde forhold og opplevelser med menn klarer eg ikkje forhold lenger.

Var sikker på at eg alldri kunne få drømmen min oppfylt men nå ser det ut til at eg kan det allikavell :)

Sendte en e-post til stork klinikk og forklarte situasjonen og fekk en koselig e-post tilbake om at eg var hjerteleig velkommen til behandling hos dei straks eg har fyllt 23 i oktober :) Blir da insemirnering med anonym donor :)

Eg er frisk og fin men sliter litt med at mensen ikkje kommer som den skal (ubalanse i hormonene seier gynekolog og lege), så nå prøver eg Wild Yam for å se om det kan hjelpe :)

Lurte på korleist dere som er enslige gjorde det ang familien og venner?

Min familie er veldig i mot at man får barn uten en mann i bildet, så eg velger å tie om det til eg er gravid.

Vennene mine støtter meg fullt ut heldigvis og bestevennina mi skal vere med til danmark og passe tulla mi medan eg er på klinikken :)

Kor mykje kom alt på til sammen med tur/retur, opphold og behandling for dere?

Eg kan nesten ikkje vente til å få satt i gang :)

Masse sommerfugler i magen :)

Fortsetter under...

For en spennende tid du går i møte :) Skjønner godt du har sommerfugler i magen nå...Godt du har støtte i vennene dine - tror nok det er lettere å få familiens aksept når man er i andre enden av aldersskalaen... Men - når du er gravid så er du gravid - da kommer babyen - enten familien liker det eller ei. Det er de fint nødt å forholde seg til, og de fleste snur om i løpet av de 9 månedene og vil ønske barnet hjertelig velkommen til verden :) :) :)

Jeg har brukt IVF så det er nok endel dyrere enn det du skal med inseminasjon. Kos deg en hel haug når du drar nedover!!!

Masse lykke til!!!

• 2 uker senere...

Takk :) Veit at mora mi ikkje vil godta valget mitt med det første men etter hvert som det nærmer seg så veit eg at hun vil snu om! :)

Hun var ikkje heilt enig i at eg skulle få datteren min som eg har fra før, men hun er verdas beste mormor for tulla mi og hun blir så skjemt bort av alle dei andre i familien :) Syntest dette er en betre måte å få 1 barn til på, enn en tilfeldig natt på byen med villt fremmed.

Nå er det bare å vente til oktober :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...