Gå til innhold

Hvor skal dere på sommerferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mye betalte dere?

Jeg har så lyst på en sydentur, og er inne på restplass.no flere ganger om dagen, men synes alt er så dyrt. Har lyst å reise i ca 10 dager, og det billigste jeg kommer over er 15-16 000! For to voksne og en på 3 år.

Har mest lyst på Sardinia, men der er iallefall dyrt, så har landet litt på f.eks Mallorca. Hvite strender og grønt vann er et must!! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å legge til at vi har 4 uker ferie i juli (den aller dyreste mnd), så må dessverre reise engang fra 3 juli...

Skrevet

Er dårlig på dette med sydenreiser, men siden du nevnte hvite strender og grønt vann så tenkte jeg umiddelbart på min kjære hjemplass, Lofoten:)) men kanskje sydentemperaturer også hadde fristet..??? :)

Skrevet

jeg skal hjem til lofoten ;)

må ta tog da jeg ikke får fly pg av komplisert svangerskap. "bare" 17 timer tog og 3 timer båt... huhu

Skrevet

Jeg skal nyte late dager her ved jærstrendene. Siden blir det en ukes tur til Tjøme og i august en tur langs den svenske vestkysten.

Valgte å droppe Italiaplanene med venninnegjengen (er enslig), da jeg ikke orker tanken på alt for sterk varme + at jeg skal være den kjipe venninna som maser om skygge, hovne bein og verkende rygg...og ender som sjåfør for dem som skal skråle seg gjennom hele Toscana fra vingård til vingård :)

Men - jeg vil anbefale deg Kroatia hvis du vil ha billig opphold og nyyydelige strender - samt tåler varmen :) Et fantastisk land!

Skrevet

NordNorge er kjempefint, og med garantert sol og min. 20 grader, hadde jeg sikkert gått for det ;-)

I fjor var vi i Danmark og holdt på å fryse i hjel i juli. Så i år vil jeg ha garantert varme og bade hver dag!

Skrevet

Saumfarte restplass.no en periode jeg også, holdt på å drive mannen min til vanvidd ;) Så plutselig bare tok han grep og satte seg ned og bestilte en uke med all inclusive på Kreta, med direkte avgang herfra(et av problemene da jeg sjekket reiser var først et fly herfra til Oslo, så mange timers venting og retur midt på natta, OGSÅ med venting - ikke det ultimate når man har med en 4-åring ;P). Ble 22500 for oss tre, men da er det med transfer flyplass-hotell, mat på fly og avbestillingsforsikring for alle sammen. OG som sagt mat under opphold også ;) Var mye som virket ok på restplass men litt merkelige flytider og ofte hotell langt uti gokk, så man måtte legge på nesten 2000 i transferpenger osv.

Vi har også ferie i den dyreste perioden så da fikk det bare bli slik - er siste ferien der vi kun er tre i familien også, så tenkte det var greit å koste på oss litt luksus selv om vi egentlig ikke burde sikkert :/

Skrevet

Skal være hjemme i Lofoten hele sommeren, men i august blir d 1 uke til Kreta :D

Skrevet

Jeg skal ogå til Melbu og Lofoten i sommer! :-) GLeder meg! skal leie hus med heeele storfamilien. Blir koselig. Perfekt sted å være gravid tenker jeg. fin natur og fine mennesker og avslapping. Blir nok ingen stor fjelltur på meg .. men gleder meg. Reis nordover, sier jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...