Gå til innhold

Babyen i magen kalles for...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en lignende tråd inne på 3. trim, som var så morsom. Jeg tenkte den er like aktuell her inne.

Vi har utallige kallenavn på babyen: soppen, ny-poden (2-åringen er poden) og turboprinsessa er i nesten daglig bruk.

En kollega av meg kaldte førstemann i magen konsekvent for Candy-Belinda, og jeg lo hver gang jeg hørte det.

Noen andre gode kallenavn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LIllebror;) hehehe..kjedelig vi da:p

Skrevet

Lille vennen eller nurket går det i her...

Skrevet

Bollerina bor i denne magen :)

Skrevet

Svarer det samme som jeg skrev på 3 trimester, her blir bebis kalt for alien og jeg for the mothership :)

Skrevet

Jeg sier "Tassen", men opplever at de fleste tolker det som gutt... hehehe.. Den blir oxo kalt originalt nok "babyen".. ;)

Jaja, om 3 uker vet jeg forhåpentligvis kjønnet, så da får vi se.. :))

Skrevet

lillebror her:))

blir ikke enige om navn så kanskje vi må døpe ham dette også hihiihi:)jaja....god tid.....

Skrevet

Bittelille går det i her. Kjedelig det også. Men vi var ikke så "oppfinnsomme" når vi fant ut av graviditeten, så da blei det det.

Skrevet

Jeg er fryktelig glad i nøtter, så han har fått kallenavnet Nøtteliten...tre forskjellige, uavhengig av hverandre har sagt at dette må jo bare bli en nøtteliten : p

Skrevet

Jeg kaller han for Kjakan og lillebror. Da jenta mi lå i magen het ho Tøtta :)

Skrevet

Her er det det smurfen som bor i magen!! :)

Skrevet

Lillesnuppa og tuppi:)

Skrevet

til å begynne med kalte vi babyen i magen for "fnugget", men etter å ha vært på UL i uke 8 så gikk det opp for oss at det ikke var et fnugg lenger, og vi gikk over til å kalle den "lille i magen", nå sier vi Lille i magen/Lillingen:)

Skrevet

Vi kaller h*n Reka, dette fordi da vi fortalte det til mine foreldre og viste min far et bilde hvordan babyen så ut på det tidspunktet, sa han: Jammen, den ser jo ut som en reke!

Fra da har vi kalt den lille for Reka. Frykter at dette er et kallenavn som vil følge med etter fødselen også :s

Skrevet

her er det lille bobbi :-) i morgen får vi sannsynligvis vite om det er en gutt- eller jentebobbi :-)

Skrevet

Vesla, lille, pjuska og nurpetuska er mest i bruk her...

Skrevet

Avlegger'n er vel mest brukt her. :) Jobber man på gartneri så jobber man på gartneri. ;)

Skrevet

Lille i magen her går under navnet Sprella :P

Passer godt med aktivitetsmønsteret hennes :)

Skrevet

Her heter magen Turbo, vet at det er gutt og nå så da passer det enda bedre :) Kjenner han ikke enda, men på hver UL sykler han vilt ;)

Vi prøver oss også på navnet vi har tenkt ut,

så ser vi om vi liker det eller må finne et nytt....

håper ikke det da, for det var jeg som kom med forslaget ;)

Skrevet

Inntil kjønnet ble kjent gikk han for Lille Bamsemums og Lille Sprell. Han så veldig ut som en bamsemums på ul i uke 9+0 og de neste ultralydene var det så mye action og salto at det var nesten umulig å ta mål - derav lille Sprell. (Risikograviditet så ekstra tett fulgt opp).

Nå som jeg vet at det er gutt, og han skal hete Lasse, blir det ofte Lasseliten... Men de andre to kan henge litt i ennå - særlig Sprell - for her er det action hele tiden. Tror fotballVM har en egen mini arena i magen min :)

Skrevet

Morsom tråd:D

Her går det i tulla, vesla og småtten:)

Skrevet

Mannen min begynte å kalle den lille for puddingen like etter at vi fant ut at vi var gravide. Nå går det for det meste i så kjedelige navn som "babyen", "den lille", "nurket" o.l. Jeg syntes ikke "puddingen" var noe passende navn for vår lille:) så jeg ba så pent om at han måtte slutte å bruke det;)

Skrevet

Hehe, mange gode kallenavn! :)

Her blir den lille i magen kalt for "minsten". Har ikke bestemt noe navn enda, så da blir det bare så enkelt som det! :) "Lille minsten" ;)

Skrevet

Såå mange søte kallenavn.

Vi kaller den lille i magen for "Knøttet". Storesøster syntes det var kjempefint.Selv ble hun kalt "olle bolle"

Skrevet

Babyen. Så kjedelig er vi :P hadde nok vært annerledes om vi visste kjønnet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...