Gjest Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Brukar noko som heiter LadyComp som pravansjon (ganske ny på det, så manglar litt data). Uansett, den måler ein temperaturen med og så forteller den kvar i syklusen du er. Med den fikk eg EL-dato 6.juni, noko som garanterar at det ikkje er noko graviditet på meg, sidan min sambuar var laaaangt vekke rundt den tid. Det har vore litt mangelfull måling, så LadyCompen er ikkje heilt kjend med syklusen min(reperasjonar og slikt),og eg misstenker at EL kom på ein anna dag. MEN! Så la eg temperaturane inn på fertilityfriend.com, og då fikk eg opp 10.juni som EL-dag!! Min kjære kom heim dagen etter.. Så, no sit eg her spent som ein unge på julafta! Kva vil skje i dagane framover? Hadde IKM 17.juni, men dersom syklusen har flytta litt på seg, så blir vel gjerne IKM litt seinare og. Så tenkte å vente litt med å teste meg til i morgon..(hadde negative testar torsdag og fredag som var). Uff, er ganske redd for å bli skuffa... (så om noken kan noko om temperaturmålingar og sånn, og kanskje har lyst å tolke målingane mine, så gi beskjed! Så skal de få tolke alt de vil;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå