Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å søke jobb samtidig som jeg er hjemme med småen på åtte mnd.

Har allerede vært på tre intervjuer ifb en jobb, men hvis jeg ikke får den, så må jeg jo i enda flere intervjuer (noe som jeg anser som sannsynlig).

Pappaen har ny jobb selv som er veldig hektisk, og han er ganske usikker i jobben også siden han er ny. Han har tatt fri to av dagene jeg har vært på intervju, men han kan jo ikke fortsette sånn fremover.

All vår familie er i jobb på dagtid.

Hva gjør man da, når man må være barnefri noen timer på dagtid? Har sett på nettsidene til en proffesjonell barnevaktformidler, men de har visst bare barnevakt til helger/kveldstid.

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingen bestemor/ oldemor, gamle tanter eller pensjonerte naboer? Evt venninner eller bekjente som er hjemme med barna sine? Selv om de er hjemme med egne barn stiller de nok opp en time eller to iblandt slik at du kommer deg på disse intervjuene

Skrevet

Har du hørt om du kan ta med ungen på intervjuet? Spørre om å tilpasse det til når barnet likevel skal sove?

Er du riktig kandidat, lar de deg nok få ta ungen med...

Skrevet

hei, takk for svar

Jeg trodde ogsa at det ikke skulle bli noe problem å få noen til å passe ham, men to av tre ganger har det jo endt med at pappaen måtte ta fri. (alle besteforeldrene jobber:))

De jobbene jeg har søkt er litt sånn "buisness" så jeg tror de vil syns at det er negativt at jeg tar han med. tenker sikkert "hun må hente tidlig i barnehagen, og ha mange sykedager med babyen". men det er jo sant da, he, he

Skrevet

Enig i at det kan virke negativt å ta med. Mange bedrifter er jo familievennlige, men desverre finnes det jo og noen som henger litt etter på det området. Håper du får barnapass da. Evt kan vel din mann ta en dag permisjon uten lønn?

Skrevet

har du ingen venner som jobber turnus som kan passe babyen?

Skrevet

Nå er det jo skoleferie, så du kjenner ingen skoleungdom du kan spørre om kan trille en tur mens du er på intervju?

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men i Oslo er det hvertfall en sånn barnevaktformidler man kan kontakte om man trenger barnevakt.

Håper du får den jobben da:)

Skrevet

Jeg fikk tilbud om barnevakt på dagtid via barnepasseren.no, men du må betale et abbonement for å få tilgang til folk i basen deres. Jeg trener på dagtid et sted hvor de ikke har tilbud om barnepass, og fikk tilbud om en løsning fra de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...