Gå til innhold

Trenger jeg virkelig tvillingvogn??

Anbefalte innlegg

Datteren min blir 18 mnd når sønnen min kommer til verden:) September er jo begynnelsen på høsten+++ Når våren komme så er jo datteren min 2 år. Vil liksom ikke kjøpe en dyr vogn hvis den egentlig blir lite brukt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142006121-trenger-jeg-virkelig-tvillingvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt en brukt tvillingvogn på finn... Sønnen vår er 17 mnd når nr 2 kommer, tenker at det kan være greit og ha søskenvogn slik at jeg kan komme meg ut på turer med begge to alene når sambo er på jobb eller borte.

Eldstemann skal gå i bhg, så er ikke sikkert den kommer til og bli veldig mye brukt... kjøpte derfor ikke en ny dyr vogn...

Det kommer jo littt an på om du stort sett bruker bilen når du skal noen steder. Jeg bor i Oslo og bruker nesten ikke bil. Kjøpte tvillingvogn da jeg ventet nr 2 - og har brukt den masse. Etterpå ga jeg den til søsteren min, som også har hatt stor glede av den :-)

signerer de nederste innleggene. Har også 17 mnd mellom mine to og har brukt tvillingvogna veeeldig mye:) hadde eldeste jenta hjemme annenhver dag og for å komme ut på tur så var det en nødvendighet for meg:) kjøpte ei GTsafari tvillingvogn som ikke er spes, dyr, har vært super fornøyd med den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...