Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Nå sitter jeg her og må nesten små le litt av meg selv. Var en tur på do igår og fikk se bittebitte litt blod på papiret var så lite at det var lyserosa. Allikevel tok det helt av for meg. Ble så utrolig redd og ringte samboeren helt hysterisk. Har hatt mange SA og MA så er nok dette som gjør at jeg freaka lettere ut. Heldigvis kom det ikke noe mer og etter noen minutter klarte jeg og puste og ta meg sammen igjen. Så nå er jeg helt rolig. Det er ikke bare bare det vi skal igjennom før vi endelig kan få se det nydelige vi har skapt Godt å ha dere jenter her som er både kloke og støttende. Noenganger lurer jeg på hva jeg skulle gjort uten dere Håper alle får en strålende start på uka Klem fra meg
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 forstår deg utrolig godt. Har selv blødd, men av og på i 2 uker nå. Er bra sliten av hele greien, og håper det nå endelig er slutt på dette tullet. Heldigvis er ikke litt blod noe å tenke så mye på (lettere sagt enn gjort), så dette går nok bra skal du se Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå