Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hei Er det noen som kjenner til en eggdonorvennlig gyn i Oslo/Akershus? trenger en som ikke bare er donorvennlig, men også single/homovennlig. Noen tips der ut?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Må du dit da? Jeg har tatt ed, var ikke hos gyn først startet rett på medisiner.
Ugla er mamma! Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Prøv Femina klinikken, og Dr Ullern..homovennlig ihvertfall. Jeg har ikke hatt ED da..men tipper hun hjelper m det mest. Men lang ventetid på første kontroll...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Hei Anonym, Hvordan gjorde du det da du kom nærmere innsett? Hvordan fikk målt at livmor var klar? Vil gjerne unngå bomtur til utlandet. Takk for tipset Ugla:)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg startet på medisiner 3 mendag, etter 10 dager var jeg klar for egg. Gikk på medisiner til de hadde egg til meg. Det ble nesten 1 mnd, dro så ned å satt inn egg,, målte ingenting. Og, som sagt full klaff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå