Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hva er egentlig forskjellen på disse? Noen som har god effekt på søvnen med disse? Jeg sliter ofte med å sovne og kan også våkne og ligge lenge våken på natta
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har begge disse.. Sliter du med å sovne inn synes jeg forte er best, tar da 3 stk 1 time før legging. Kan ta 1-4 stk. Natt er jeg ikke så fornøyd med, våknet i 4-5 tiden hver gang jeg tok dem.. Så jeg har nesten ikke brukt valerina natt. Forten hjelper og om du er litt "stressa" og urolig, ta 2 så hjelper de litt Forte hjalp meg godt i flere mnd, men virkni ngen har dabbet av nå
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Tusen takk for svar! Flere med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Jeg prøvde Valerina Forte en periode for noen år siden da jeg slet sikkelig med søvnen. Synes og huske at de virket en stund for så og ikke virke. En venninne prøvde disse, men hadde det slik at hvis hun ikke sovnet av dem og ble liggende våken, så merket hun at hun faktisk ble litt gira av dem. Men verd og prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå