mamma til keiser og prinsesse Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Hei. Ser at du spår andre her. Lurte på om du kunne ta en titt på meg også. Kan du se når jeg kommer til å føde? Har termin 19 juli. Blir det ks denne gangen også, eller blir det vaginal fødsel? hvilke leie ligger baby i? Lurer selvfølgelig på hvilke kjønn du får opp på meg også. Men det viktigste er om du ser når jeg kan forvente fødsel. På forhånd tusen takk:)
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 hei ser en liten jente på deg og jeg får opp 20 juli på deg så det er tett oppå termin ser ingen ks på deg denne gangen og føler du er redd for seteleie på henne...får opp at du hadde det sist ..denne prinsessa kommer med hode ut først vil gå så fint denne gangen lykke til klem kanskje du vil og ork å stem?? www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4 takk for hjelpen
mamma til keiser og prinsesse Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2010 ÅH, tusen takk kimby. Ble veldig glad nå og håper det stemmer. Er ikke direkte redd for at hun vil legge seg i seteleie, men sønnen min snudde seg i uke 37 så har liksom hvert forberedt på at det kan skje. Men håper det blir vaginal fødsel denne gangen. Godt å høre at du tror jente, er det vi har fått beskjed om på 3d ultrlyd også. Så håper det stemmer Kan du se hvor lang tid fødselen vil ta og når på døgnet den starter? Og vil jeg merke noe i forkant? Veldig nyssgjerrig av meg jeg........hehe Har hatt mye kynnere hele svangerskapet og en del stikkninger de siste ukene, så håper jo dette har noe for seg og at jeg modnes og åpnes litt før det starter for fullt. Setter utrolig stor pris på at du tok deg tid til meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå