Gå til innhold

Søskenvogn, sier takk til litt hjelp :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg har 15 mnd mellom mine, minste er 3 mnd nå. Jeg har TFK twinner twist duo og er bare så utrolig fornøyd! Den er smal nok til å komme inn alle normale dører, butikker har iallefall en "rute" du kan bruke ettersom du trenger like stor plass som en rullestol ca. Veldig lett å manøvrere, lett i seg selv. Legges enkelt sammen og tar mindre plass sammenlagt enn simo f.eks. Her har jeg babyen mot meg i bag og storesøster fra meg i sportsdel. Den kan legges helt ned så hun sover supergodt der. Håndbrems som er en nødvendighet når du skal ut å trille med to i en vogn.

Skulle jeg klage på noe måtte det være at det er litt kronglete å komme til handlebagen når begge sover. Skulle gjerne hatt et trekk å ha over føttene men dette kan man kjøpe ekstra. Jeg bruker regntrekket eller bare myggnettet.

Som sagt, mega fornøyd:)

Kjøpte vogna fra bikeshop2000.com og sparte mange mange kroner på det:)

Lykke til:)

Tusen takk :) Det er den jeg har tenkt mest på, det er det. Hørres jo egentlig super ut, så tror vi skal gå å prøve den vogna med storebror oppi. Bare for å se, for sportsdelen på søskenvogna blir jo mye smalere enn på den vanlige vogna. Men tror vi går for den. Hva betalte du? Forsto ikke så mye av den siden, for det sto på tysk. Hehe :)

Hei:) Ja som sagt, kjempefornøyd. Jeg har to jenter, nomalt store, og de har godt om plass. Storesøster bruker faktisk å snu seg i vogna slik at hun blir liggende på siden når hun sover. Plass nok til det:)

Jeg betalte ca 3500 tror jeg, det var inkl frakt men uten bag og moms. Bestilte først fra kiddies24 men ettersom det var så enormt lang ventetid på vognen bestilte jeg den fra bikeshop i stedet og fikk pengene refundert fra kiddies(noe som tok en evighet!). Bagen fikk jeg fra kiddies samt regntrekk og adapter til bagen. Bestilte bilstol og endel annet så jeg er usikker på hva det kostet. Rundt regnet tror jeg vognen med bag og regntrekk kostet ca 7000,-

Kiddies24 er faktisk de eneste jeg har sett som har stellebag til TFK av disse utenlandske nettbutikkene så jeg bestilte den derfra. Litt feinschmeker og ville gjerne har matchende bag...:)

Men, det som er genialt med den er at skulderreimen kan justeres slik at den når over hele styret eller du kan feste den mellom midten og ut. Jeg gjør begge deler. På den andre siden fra midten og ut har jeg et nett og dermed har jeg masse plass å stæsje ting:)

Forøvrig helt fantastisk å få vognen levert på døren!

Lykke til:)

Annonse

Har ikke lagt den ut på finn, ville se om det var noen interesse her først. Den er sort og kommer ikke med bag/bager. Men det kan nok kjøpes og settes på hvis man har behov for det. Har sett at de som har det har bagen vendt mot seg. Jeg brukte en mykbag oppi til å begynne med.

Skal ha 4000 for den, dvs. halv pris av ny pris:)

Jeg har aurat bestilt carena sin søskenvogn og må si at jeg er ble kjempeglad når jeg fant den!

Jeg lurte på om jeg skulle bruke 10 000 på en ny tfk vogn, men fant altså carena sin 2010 modell som er nesten prikk lik tfk sin.

Der kan jeg også ha bagvognen mot meg og sportsdelen fra meg og den hadde ellers alt jeg så etter i en søskenvogn(utenom bremser...) men bare til en myyyyye bedre pris.

Kjøpte den på barneland i kristiansand til 4500 inkludert hardbag.

Den kan også kjøpes på nettet til ca samme pris..

Vognen sitt fulle navn er carena double swing 2010 om det skulle være av interesse:)

Vi har Babytravel tvillingvogn til våre gutter som det er 19,5mnd mellom.

Den er veier lite, lett å manøvrere og har holdt seg godt disse 14mnd som vi har hatt to barn. Minste lå i bag vendt mot meg den første tida, nå sitter de begge i setene som er vendt fra meg. Vogna har bra sittelengde og de får hvilt bena begge to. Som nevnt med en annen vogn er det vanskelig å komme nedi handlekurven når begge sover. Den har til gjengjeld noen lommer på baksiden som er kjekke. Vi kjøpte vogna under en kampanje hos babyproffsen, tror vi betalte 4900SEK med bag.

Heisann!

Vil bare tipse deg om en vogn som heter baby jogger city select. Den kom ut i januar i år, og det er en helt ny måte å tenke søskenvogn på. Du har 16 ulike kombinasjonsmuligheter, jeg er kjempe fornøyd. Vi har 18 mnd mellom være to. En av de store fordelene er at du kan velge om du vil bruke den til et eller til begge barna på en gang. Du kan sette på dypbag og har da en helt vanlig enkeltvogn, eller du kan feks ha både dypbag og søsken sete på samtidig. Vi må ha to vogner i og med at vår eldste fremdeles sover i barnehagen. Men du kan jo gå på nettsiden til vogna babyjogger.com, også søker du på city select. Lykke til med valget av vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...