abella Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Vi har vel egentlig skjønt tegninga helt siden fødselen, men desto større Knerten blir desto tydligere blir det at vi har fått et lite turbotroll. Han er kjempeaktiv og utrolig sterk i kroppen! Han vil bare ligge og krype på gulvet hele dagen og alt skal utforskes, ingenting får være i fred. Han liker å utforske leker, men skal hele tiden videre til noe nytt og leker han har sett før er ikke så interessante nei. Det er jo morsomt det, men det er ikke alltid så lett å få gjort noe. Han hater å sitte i vogn (sportsdelen), vil ikke sitte på fanget når vi er ute på noe, men ned på gulvet uansett hvor vi er. Vi prøver selvsagt å gi han leker han kan se på, men det varer som sagt ikke lenge før han er lei. Å skifte blei på han er en tomannsjobb... Det høres kanskje rart ut, men det er umulig å holde han nede med kun én hånd for han er så sterk i kroppen og vrir seg rundt. Leke på stellebordet har ingen effekt. Jeg ser når vi er sammen med andre babyer at han er svært aktiv i forhold til de fleste andre. Flere med turbotroll? Noen gode tips å komme med?
Miss Fix Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Hei! Jeg skjønner AKKURAT hva du mener Jenta mi er også et turbotroll! Hun har ikke begynt å krabbe enda, men det er nære på. Hun er 6 mndr og stort sett i fullt vigør hele dagen. Skifte bleie er et slit ja, hun nekter å ligge i ro. Nå har hun funnet ut hvordan hun setter seg opp selv også, så det er lite fred å få for meg Humøret er heller ikke helt på topp for tiden, så det er action hele veien. Både moro og slitsomt spør du meg.. Kan ikke ha henne med på kafe, hun sitter ikke i ro et sekund. Skal rundt å se seg om eller hoppe i fanget Har dessverre ingen tips å komme med.. De er vel bare litt i overkant aktive og må vel bare hjelpe dem med å tilfredsstille nysgjerrigheten deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå