godårund Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Hei alle prøvere! har prøvd leeeenge nå med å bli gravid men uten hell.. tar FOLAT (når jeg husker det ) ei venninne mener det er disse pillene som gjorde at hun ble så fort gravid, jeg begynner å bli desperat etter å bli det så da skal jeg spise et glass om dagen i såfall!! hehe.. noen flere som har hørt om dette? lykke til dere alle her inne! håper denne sommern blir fruktbar for oss!
Lullunutu Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Tror ikke du skal overskrede det som står at du skal ta daglig, for det består jo av vitaminer du trenger i deg før og når du blir gravid. Det minsker faren for ryggmargsbrokk, og du og barnet ditt får i dere det dere skal av vitaminer. Om det hjelper på for å fortere bli gravid vet jeg ikke, jeg tar folat og er inne i min 4 pp, så det tror jeg varierer fra person til person.. Ta det som står på pakken at du skal ta :-)
godårund Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2010 ja det skader iallefall ikke å ta ei pille om dagen.. lykke til!
Lullunutu Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Når du prøver å bli gravid skal du begynne på folat, så ta en om dagen du :-) Du skal ta folat fra du begynner å prøve og i di tre første mnd i graviditeten, syns jeg at jeg husker :-)
Lullunutu Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Huff, bytta navn, og så plutselig at jeg hadde byttet til GUTTsnart11? istedet for baby :-P Men det er altså jeg som har svart deg hele tiden, og nå blir jeg å ha dette navnet til jeg evt blir gravid :-D :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå