Gå til innhold

åh hjelpes!!! sanger til dåp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal døpe poden søndag. I kveld tikker det inn en melding fra svigermor som lurer på om vi skal ha noen sanger i dåpen og at det er vanlig... Det har jeg da ikke tenkt på i det hele tatt før nå!!!! Men det hadde jo vært koselig å hatt da...;))

Jeg er IKKE flink til å dikte selv, så det er ikke noe realistisk alternativ. Fant noen sanger på nett som du kunne laste ned mot betaling, men blir det muligens litt upersonlig?? Noen andre forslag??? Tenkte vi kunne synge "fylt av glede over livets under".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde ingen sanger i dåpen. Har ikke opplevd at andre har hatt det heller

Men hva med: "Da lykkeliten kom til verden...."

Skrevet

Vi hadde dåp i dag og vi hadde heller ingen sanger.

Mulig vi hadde hatt det dersom noen faktisk gadd å synge, men i vår familie er alle stumme som ørsters når det kommer til synging. Ingen vits i å bruke tid på å finne sanger når folka bare mumler seg gjennom dem uansett :-)

Skrevet

Vi hadde heller ingen sanger i dåpen. Har aldr vært i noen dåp hvor det har vært sang.

Skrevet

Jeg bestilte en sang på nettet og endret en smule på teksten + satte inn navnet til dåpsbarnet, så ble den mer personlig. Det var veldig koselig med et sånt innslag synes jeg (ettersom det ikke var noen taler etc).

Jeg lagde et lite hefte med bilde + velkommen til dåp på fremsiden og bilder inni sammen med sangen. et fint minne til gjestene og til oss selv :) Sammenbundet med lyseblå sløyfe :))

Har ikke så mange tips til sang egentlig, Lykkeliten er jo fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...