Solmamma Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Mellom hver gang de sover, og hvor lenge sover de om gangen?
X10ne Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Hun holder sjeldent mer enn 2 timer før hun trenger lur (ikke dermed sagt at vi får henne til å sove...). Lurene varer mellom 0,5 og 2 timer. Som regel kommer den lengste luren tidlig på dagen.
Guttemamma x 3 Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Minstemann er snart 6 mnd. nå og holder seg våken 1-3 timer mellom hver gang han må få en dupp. Duppene er fra en halvtime til 2 timer lange. De lengste duppene (og den korteste våken-tiden) er tidlig på dagen. På natta har han heldigvis begynt å sove mellom 3 og 5 timer før han vil ha mat første gang.
ett til! Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 min 5,5 mnd gammel sønn er våken ca to timer før han vil sove igjen.Han har tre dupper på dagtid og sover da mellom 30 min og 2 timer. på natta har han begynt å sove over,JIPPI!! (og nå når jeg sa det høyt kommer han helt sikkert IKKE til å gjøre det i natt!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 min på 4,5 sover stort sett en duppi løpet av dagen...
NostraStoria Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Han trenger vanligvis en lur etter å ha vært våken i 2 timer! Ikke alltid han vil sove da, men er trøtt på den tiden. Sover ca 30 min +/- hver lur. Han sover rundt om natta, har gjort det de siste 4 månedene, så regner med at han fortsetter slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå