Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hvor mye dere lar ungene deres ligge på gulvet?

hva kan de? krype? krabbe?

hva slags underlag ligger de på? teppe, bebygym osv. . .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Talia lærte seg å krabbe da hun var rundt 7 mnd ;)

Hun har alltid vært mye på gulvet, har brukt slike puslematter til henne :) Også rett på gulvet om det ikke har vært for kaldt ;)

Babygym har aldri vært noe populært her i hus :P

Skrevet

men lurer da litt på hva mye betyr =) . ..

Skrevet

Godt spm ;p

Ett par timer dagen, med jevne mellomrom selvsagt ;)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Min er 8 mnd nå, og ligger stort sett på gulvet, hehe. Han har ikke tid til å sitte på fanget og lese bok etc, og han trives best med å pusle med lekene sine eller gå på "oppdagelsesferd". Sånn har han egentlig alltid vært. Da han var 6,5 mnd kunne han åle seg fremover og rulle i alle retninger, pluss at han stod i krabbestilling og gynget frem og tilbake.

Han ligger rett på gulvet, leketeppet pakket jeg vekk når han lærte å åle. Han lå ikke på det uansett, han skulle bare utforske alt mulig annet. Babygymmen la jeg vekk når han lærte å rulle fra rygg til mage (5 mnd), da var det mildt sagt uinteressant å ligge på rygg.

Skrevet

Knerten ligger på gulvet hele tiden unntatt når han spiser, skifter bleie, sover eller hvis han blir litt sliten (en sjelden gang...) Han kryper masse og krabber så vidt. Det er samme hva slags underlag jeg legger han på for han ligger ikke der mer en et lite minutt uansett, så er han over alt. Men vi har en treningsmatte jeg har brukt frem til nå, teppe blir for glatt mot gulvet. Babygym passer ikke lenger for han ligger aldri på ryggen. Men som sagt er han stort sett rundt omkring på gulvet (parketten). Han er snart 7 mnd.

Skrevet

Hun ligger nok på gulvet 2-3 timer hver dag. Vi varierer underlaget - teppe, treningsmatte eller rett på gulvet. Hun kan åle seg litt, men bare på veldig glatt underlag (og aldri dit hun vil...).

Skrevet

Poden ligger rett på gulvet hele tiden når han ikke spiser, sover, er på tur. Sitte på fanget er bare å glemme. Han åler overalt, er oppe i krabbestilling og setter seg nesten opp selv. Han er 7 mnd akkurat. Han er helt turbo, og blir jo seff sliten, men klarer da ikke legge seg på ryggen og hvile. *sukk* Da må jeg ty til vippestol for litt tvangspause:) Total gulvtid er sikkert 3-4 timer i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...