Gå til innhold

Noen andre med menn med antistoffer i sperm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Mannan min har 99% antistoff for den ene typen. Finnes 2 typer.

Trodde ikke man fikk ICSI fordet?! Kanskje mannen din har det andre, eller begge?

Vi hadde vanlig IVF og det gikk veldig bra:-)

De tilsatte et medium som skulle hjelpe mot antistoffet.

Lykke til med forsøk!!

Er usikker på hva slags type han har, men vi hadde et forsøk hvor de prøvde å befrukte noen egg med IVF, og resten med ICSI. Ingen av de med IVF ble befruktet. Derfor prøvde de de to andre gangene med bare ICSI. Spermen hans er til tider veldig klumpete og ellers ganske seig. Den har rett og slett forandret seg veldig for noen år siden. Vi har fått barn på naturlig vis før da spermen så normal ut.

Vet de om de har prøvd å tilsette dette mediumet som de snakker om på Riksen?

Er kanskje ikke det samme da.

Jeg har gått uten prev i over 5 år og aldri blitt gravid på egenhånd. Så det må jo være antistoffet som gjør det, tenker jeg da hvertfall.

Har hatt forsøk på Volvat, vi starter opp på Riksen til høsten, hvis vi orker det da. På Volvat sier de at de vasker spermen, men vet ikke om de tilfører medium. Kanskje vi har bedre lykke på Riksen. Har hørt at de er litt flinkere på laben der.

Jeg tenker også at det er antistoffet som gjør at vi sliter nå. Holder dere på nå med forsøk?

Vi hadde 4 fryseforsøk nå etter jul, 2 ble avbrutt.

Står i kø for nytt IVF. Regner med at det blir i november/desember.

Spennende å høre hva de sier på Riksen da. Vi fikk hvertfall veldig bra befruktning ved vanlig IVF.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...