Alle gode ting er tre Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Jeg er nå i uke 25. De siste dagene synes jeg magen har forandret seg litt ved at den har kommet litt lengre ned. Jeg synes også at sparkene er blitt litt annerledes. Jeg kjenner bevegelse men ikke så ofte som før. Kan det ha med at beibin får mindre plass? Eller at den har lagt seg til litt annerledes? Blir så engstelig. Skal heldigvis til jordmor i uka som kommer. Noen flere som har merket slike forandringer? Dette blir min tredje men har glemt hvordan det var med de. Kjenner også at jeg har blitt mer og mer engstlig for hvert graviditet.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Uff...dette har jeg egentlig ikke forutsetninger for å svare på, men jeg synes alt du tenker på som årsaker høres fornuftig ut. Tror ikke det er noe farlig - men godt du skal til jordmor til uka da Men jeg har vel lest at en ikke skal forvente samme aktivitetsnivå hver dag - siden babyer akkurat som oss kan ha noen dager som er roligere enn andre. Det viktigste er at du tross alt kjenner liv Lykke til hos jordmor
Gjest Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Hei! Jeg er 25+6 så vi er ca like langt, og hos meg varierer det fra dag til dag hvor aktiv hun er! Har kjent bevegelser hver dag siden uke 16, men noen ganger er det masse, nærmest konstant, mens andre dager er det vesentlig mindre... Mye har nok også med hvordan den lille ligger, sparker hun f.eks mot morkaka/ryggen merker du det ikke like godt som du ville ellers, og hvis du er veldig aktiv en dag merker du sannsynlig mindre enn en dag du tar det med ro, det er i allefall mitt inntrykk Sjansen for at noe skjer på dette stadiet er minimalt, så med mindre alt av spark forsvinner totalt (du blør og/eller har smerter) er det nok ikke noe du burde bekymre deg for
*Lissi* Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Oplevde det samme i forrige gang. Viste seg at snuppa hadde lagt seg i seteleie. Kjente mye mindre liv da. Eller så kan det hende babyen sparker inn mot ryggen din, da kjenner man også mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå