2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 endelig er 3.mann på vei! godt etterlengtet:D når min lille spire kommer er vi en full familie på 5! morsomt å tenke på at minstemann nå skal bli storesøster!!hehe. har en gutt på 4(i juli) og en jente på 2 (i august), så kommer 3.mann i februar?blir 2 og et halvt år mellom de minste, så dette blir topp:) men holder ennå litt pusten til det er gått 3måneder(er nervepirrende måneder). Så da er jeg jo selvfølgelig super nysgjerrig og spent på hva kjønnet blir, men sef aller mest om den blir frisk?? å vims som jeg er, når termin er? har jo ikke akuratt helt peiling på sist mens osv.. vet det var sist måned!!;P så *kremt* noen som kan spå termin??hehe... stråler av lykke her, vanskelig å holde munn å ikke si det til noen.... synes det er fortidlig for det ennå! fødselsdatoer: meg 130786 og min kjære 040285 tusentusen takk for svar:D
Gjest Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 hei gratulerer så masse med spiren eller prinsessa i magen hun vil se dagens lys i slutten av januar...rundt den 28-30 lykke til og kos deg masse klem kanskje du orker å stem? www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4 takk for hjelpen
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2010 åå tusen takk kimby:D sitter med tårer i øynene:) blir så glad vettu, mitt lille mirakel! åsså ei lita jente til:D seff skal æ stemme:) takker igjen:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 får opp den 4feb her og ei jente.
Skyfrihimmel Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Får opp jente 10. men usikker på om det er feb el januar:)
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2010 4 februar er min bedre halvdels bursdag!!hehe:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå