AneC88 Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Hei! Har en jente på 2,5 mnd som jeg tror begynner å få tenner.. Er dette mulig? Synes det høres veldig tidlig ut. Fikk selv tenner tidlig, men ikke før jeg var 3-4 mnd.. Hun har de siste dagene vært sutrete, gråter en del og får ikke roet seg.. Hun gnager på hender og alt annet som kommer nær munnen.. Kan det være tenner eller er det noe annet?
Sånn kan det gå Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Enkelte er jo født med tenner, så 2,5 mnd er ikke ekstremt tidlig. Den av våre som var tidligst ute fikk den første tanna da han var 11 uker og 4 dager.
Kate77 Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Det er veldig mange babyer som begynner å gnage på hendene sine og sikle endel rundt 2-3 mnd alder. Tar vanligvis en stund før tennene kommer likevel, men det kan jo godt skje så tidlig også. Sutringen kan jeg ikke svar for:)
Malin90&Talia09<3 Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Kusina mi hadde to tenner ved ankomst Jenta mi begynte å sikle og gnage rundt 3mnd, men tennene kom ikke før rundt 7-8mnd alderen
ღMadame_mim ღ Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 jenta mi har i de siste to ukene begynt å sikle mye og gnager/sutter på alt hun kommer over. Jeg lurte også på om det var noen tenner på vei, men kan ikke se noen. Hun er 3 mnd.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 mini har holdt på sånn siden han var 6 uker ca.. Han er nå 11 uker og har ikke kommet enda.. men han er helt hvit nede på venstre siden foran.. og ruglete! Så er vel kanskje ikke altfor lenge til.. Men det er tidlig ja, men ikke umulig:-)
X10ne Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Jeg tror tannplagene kan komme lenge før tennene faktisk kommer opp, så det er ikke umulig at det er det.
AneC88 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2010 Takk for svar=) Hun er litt ruglete i underkjeven, men ser ingen tenner foreløpig.. Hun klør veldig fortsatt og sikler en del, men hun er ikke like urolig, så da tar det vel sikkert en stund før tennene kommer=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå