Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Frøkna vår er mer en filisof enn en racer, hehe. Men nå har hun lært seg å krype framover, før klarte hun bare å dytte seg bakover og det ble hun SÅ frustrert over! Har bare gjort dette i 3 dager så går ganske sakte, men før vi aner det suser hun rundt her
Miss Fix Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Grattis;) Min er 6 mndr og har stått i krabbestilling et par uker, men kommer seg heller ikke fremover. Hun er skikkelig sur for tiden, så jeg lurer på om hun også er litt frustrert Håper nesten hun begynner å krabbe snart, kanskje hun blir litt blidere..hehe..
supersalg Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 er 9,5mnd sent for å lært seg å krype? når lærer de vanligvis dette? du skrev nemelig endelig . .
Malin90&Talia09<3 Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Alle barn har sitt eget tempo Ingenting er sakte ! Her lærte jenta mi seg å åle rundt 6mnd, krabba i 7mnds alderen, nå er hun 10 mnd og hun krabber så det suser
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2010 For min del kan hun godt vente leeenge med å krype, krabbe etc, men for hennes del var det nok "endelig", for hun ble så frustrert av å bare komme seg bakover (eller til sidene ved å rulle).
Arb.ledig husmor Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Mi e straks 11mnd, og først i dag begynte ho å dra seg framover på gulvet.. Mer åling her da. Og så sitte ho på rompa å drar seg framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå