Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Æ e gravid i uke 16. Har lite energi og er veldig slitn og trøtt. Å æ e sjikkeli krangle akti. Vi flyttet ut fra den leiligheten vi leidi fordi vi skulle kjøpe vårt eget. Så vi flyttet ut og vi ble boende hos mine svigerforeldre til vi hadde funne et perfekt hus til oss. Selv går jeg sykemeldt pga andre ting. Men d som skjedde var at mannen min ble permitert fra jobben sin for d var ikkje mye jobb.. Så vi måtte vente med å kjøpe hus. Nu bor vi enda hos svigerforeldrene mine og æ kjenne æ blir deprimert og å neddtrøkt fordi æ går oppå folk. Å æ vil være alene. Sitter mesteparten av tiden på rommet og leser bøker. vet ikkje ka æ skal gjøre. Kjenne æ blir mer og mer deprimert. Har ikkje lyst til noe. Vil bare ligge på romme mitt ogvære for meg selv. Å det sliter på vårt forhold, i alle fall for min del.

Og i tillegg skal vi gifte oss i august noe æ ser veldi fram til, men klarer ikkje se lyst i hværdagen. vil ha min egen plass der æ kan gjøre ka æ vil å være fri.

Æ ser vældi fram til å bli mamma, men er så urolig for at æ ikkje får d lufteromme som æ træng. vil ikkje være slitn å trøtt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142003428-deprimert-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det hørtes ut som en skikkelig drit situasjon :(

Opplevde selv noe lignende for over et år siden, meg og sambo flyttet inn til min daværende vennine som satt alene i et stort hus og trengte hjelp til huslån. Til å begynne med var det helt ok, men etterhvert, og selv uten noen konfrontasjoner/krangler ble det for mye. I dag er det vennine forholdet desverre helt ødelagt, jeg fikk nok av det mennesket. Det er ikke sunt å gå oppe i folk hele dagene, særlig når du begynner å isolere deg for å få litt alene tid. Hvordan ser situasjonen ut for din samboer, har de sagt noe om hvor lenge han kommer til å være permittert? Har dere spart opp noe ekstra penger mens dere har bodd hos svigers, slik at dere kan gå i banken og be om lån? Har du foreldre du kan flytte hjem til for en liten stund? (vet at det også er å bo oppå noen, men siden det er din egen familie, så er ofte det lettere)

En ting kan jeg trøste deg med, jeg vet selv hvor jævlig jeg følte meg da jeg bodde hos venninen min, men med en gang vi flyttet ut, var det som en bør ble løftet fra skuldrene mine :) Så du vil nok se at det å komme seg ut og over i eget hus/leilighet vil hjelpe på uansett.

Håper du kan snakke med din kjære om dette og at alt løser seg for deg snart :)

Klem fra meg =)

Hei

Dette hørtes ikke så bra ut nei. Hvis dere har mulighet til å leie bolig igjen tror jeg jeg ville gjort det. Det tar på å bo hos svigers, i hvertfall for deg, men antagelig også for dem. Uheldig at noe som skulle bli en midlertidig løsning nå er blitt på ubestemt tid. Hadde du hatt en dato å se frem til hadde det sikkert også vært lettere.Evt bo litt hos dine foreldre også kunne vært en ide, for å få litt avveksling.

Lykke til

Ja vi har fått lån å greier, men jeg er bra skeptisk siden vi har bare en og en halv inntekt da. Vi skal på visning i morgen. Vi er veldig intressert i huset så håper at ingen kommer. Men det er desverre ett populær plass.. Vess vi ikkje får det huset så leie vi ei leilighet.. Klare ikkje dette lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...