Gå til innhold

Tilbakemelding Sanna28 - kopiert fra en tidligere tråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Sanna28, tittet litt tilbake i en gammel tråd der du hadde spådd meg og tenkte å gi deg litt tilbakemelding på det du hadde skrevet! Kopierte det du skrev slik at du kanskje husker på det og kanskje det er lettere å få noe ut av tilbakemeldingen da? Jeg skriver tilbakemelding i paranteser :

Du skrev:

Jeg får opp at dere veksler en del mellom når dere skal prøve. Jeg tror du er veldig klar for å prøve nå, men at fornuften din sier at du bør vente litt... Jeg tror samboeren din er mest "fornuftig" av dere to (-jeg mener ikke at du er ufornuftig, men jeg får opp at du er mer en "drømmer" som handler mer på følelser og impuls enn ham. Jeg får opp ham som veldig jordnær og gjennomtenkt i alt han gjør).

- Men jeg får også opp at han også har perioder der han snakker mye om baby. Jeg tror han er litt der nå ;)

Jeg får opp en "boblende" følelse rundt dette og at dere også har denne følelsen rundt dette felles "prosjektet". Jeg vet ikke helt hvor lenge dere har vært sammen, men jeg har følelsen av at dere er godt etablert som par. Jeg får opp at dere har det veldig godt sammen og at dere er veldig forelsket i hverandre.

Jeg får opp veldig mange "baller i luften" for dere i år!! Det er mye på gang - og mye som skjer i livene deres. Jeg får det opp som et veldig godt år for dere begge.

Jeg får opp at det skjer mye ift jobb for deg fram til påske og også fram til sommeren. Jeg tror du får svar på noe du har ventet lenge på. Jeg får ikke opp at du direkte skifter arb.sted, men at du får nye oppgaver. Jeg får også opp noe ift etterutdanning/kurs. (Er spent på dette, har nettopp startet i en ny stilling, men stadig ikke kommet meg "ut i vanlig jobb" )

Jeg får også opp skifte i bolig i samme periode. Jeg tror det kommer til å skje veldig fort når dere først setter i gang. Jeg vet ikke om dere kanskje leier nå og har tenkt til å kjøpe dere noe sammen? Jeg får opp noe ift en lys og litt større leilighet. Jeg tror ikke dere flytter så langt fra der dere bor nå. (Dette har jeg jo sagt fra om før, men det stemte på en prikk! Har nå flyttet :) )

Jeg får opp at dere også kommer til å begynne å prøve å bli gravide i denne perioden, men at du ikke blir gravid før litt lenger utpå sommeren/høsten i år.

( Er fortsatt spent på dette!! Som jeg har sagt til deg nettopp så er jo kjæresten litt usikker igjen..men hååååper at han ombestemmer seg igjen og at spådommen din klaffer! Må bare holde på håpet.. )

Jeg får opp jente på deg. Jeg får opp at dere kommer til å få et eller to barn til i løpet av en 5-årsperiode. Jeg får opp en gutt og ei jente til.

Jeg får inn en ferietur med venninner i løpet av våren. Jeg får det opp som en helgetur (hyttetur eller båttur til Danmark/Tyskland el.l. Evt storbyferie/shoppingferie). Jeg tror det er et avbrekk du har veldig godt av. Du trenger å koble av litt innimellom!

(Dette skjønte jeg ikke noe av sist, for hadde ikke planlagt noen tur, men gjett hva, det ble en spontan partytur med jentegjengen i helga der vi reiste bort sammen, faktisk hele venninnegjengen og det har aldri skjedd før at alle kunne samtidig! Du traff på en prikk med at det ble helgetur..ble telt da, og ble ikke utenlandstur, men vi koste oss kjempemasse og det var et avbrekk jeg trengte og likte ja! )

Jeg får også opp en sydentur. Muligens i påsken eller i begynnelsen av mai?

Jeg får opp en veldig hektisk, men også veldig givende vår/sommer for deg! Det blir mange store forandringer i livet ditt.

Jeg får også opp en feiring med venner og familie i løpet av sommeren. En bursdag el.l. Jeg har litt følelsen av at det er du som blir feiret. Fyller du "rundt år"?

Jeg får opp at det til tider kan bli litt krevende for dere som par når det skjer så mye rundt dere. Det er viktig å ta vare på romantikken i hverdagen og ta dere tid til hverandre. Jeg får opp at tid egentlig er det eneste problemet deres! Husk å ta dere tid til hverandre!!

Jeg får opp at du er veldig intuitiv og at du kommer til å bruke evnene dine mer og mer i årene framover. Jeg får inn at du har varme hender og kan ha gode evner som healer. Jeg får også inn at du bør sette av litt tid til meditasjon/yoga el.l. Jeg tror du kan en del om sånt allerede, men at du ikke tar deg tid til det i hverdagen. Jeg tror du kan få mye overskudd av å sette av 10-15 min til dette hver dag.

Du kan finne mye inspirasjon og få nye krefter av å være ute i naturen også.

Ja en del av dette har jeg jo gitt tilbakemelding på før, så valgte bare noen områder nå, vil bare si at du treffer utrolig godt! Måtte bare inn her og gi litt tilbakemelding nå når jeg hadde vært på venninnetur, hehe, kom til å tenke på at du skrev noe om det! Krysser alt jeg har for at du skal ha rett ang baby i sommer/høst også, og håper det ordner seg med jobb snart også, er liksom bare det som mangler nå for komplett lykke! Hehe!

Klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :)

Har du søkt på en jobb nå? Får opp noe nytt rundt deg og jobb nå....

Skrevet

Jeg startet i ny "jobb" forrige mandag så er helt fersk ja, antagelig det du får opp? Men det er bare praksisjobb/praktikantjobb for å få erfaring..men jeg ønsker meg SYKT en vanlig betalt jobb..ser du om det kommer snart? Vært lenge uten normal jobb nå, og er utrolig lei..føler meg veldig klar for å jobbe. Men trives godt der jeg er nå da så tror kanskje jeg iallefall har funnet den rette type jobb nå! (Noe som var litt av poenget med å jobbe praksis).

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...