Gå til innhold

Noen som har vært på Laholmen hotell i Strømstad?

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren skal dit fra 2. - 4. juli...er det noe spesielt man kan gjøre der? er det steder å bade der f.eks hvis været er bra..vet man kan ta fergen over til Koster...

Og mini skal kose seg hos bestemor og bestefar denne helgen( så et innlegg at man var dårlig foreldre hvis man dro uten barn;) )

Godt vi har resten av sommeren sammen da ;D føler meg ikke som en dårlig mor for det gitt,første gang jeg og pappa`n gjør noe sånt sammen på 10 mnd...

Fortsetter under...

Dere skal hvertfall ikke ha dårlig samvittighet:) kos dere masse på turen! Det er helt sikkert velfortjent:)

Vi var på Laholmen i fjor. Det var et helt greit hotell. Vi trivdes der. Men vær obs på at de har lite med parkering og at det blir fort fult. Vi måtte parkere i sentrum en natt, men det gikk bra det også:)

Frokosten var god, og betjeningen grei. Vet ikke hvordan det er med bademuligheter, men mener å huske at det er et badeanlegg ved havna i Strømstad.

Var der faktisk nettopp med jobben! Det er et ok hotell, bra mat og buffet, bar/disco i kjelleren- men regner med det ikke er derfor dere drar ;) Det ligger jo i sentrum, gangavstand til butikker og restauranter. Båten ligger like ved ja (til Koster), og en kollega av meg badet i nærheten av hotellet så antar det er badeplass der. Får håpe dere får rom med havutsikt, det er fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...