monca*84*j12 Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Jeg går en spennende tid i møte nå. I går startet jeg på pergotime og om noen dager skal jeg starte på enda mer hormoner. NÅ settes alle kluter til verks. I prinnsippet skal jeg igjenom det samme som ved IVF bare ikke selve uttaket. Er selvfølgelig kjempe spent... Får du noen følse på hvordan dette kommer til og gå? 280384 tuuusen takk
Gjest Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 hei jeg får ikke opp noen graviditet på deg før sep /okt en jente men håper jeg tar feil og at det klaffer på første forsøk lykke til kanskje du ork å stem? www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4 takk for hjelpen
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 hei,får oppa pergotimen vil funke,går du på enkel kur?får opp at den sitter på den tripplekuren,rundt i aug med ei jente.
monca*84*j12 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2010 Kimby.. takk=) consider it done! Aurora; Jeg går på dobbel nå.. Har to tripple kurer bak meg. Men det som er forskjellen denne gangen er at jeg skal gå på noe som heter puregon for så å sette en eggløsnings sprøyte til slutt... så rimelig heftig kur.. Regner med å ha ikm tett opp til August.. og det stemmer godt med det du har sagt tidligere.... Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå